Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این بیانیه آمده است: توافق ننگین حاکم ابوظبی و دولت جعلی رژیم اشغالگر قدس برای عادی سازی روابط، خیانتی آشکار به آرمان قدس و شهدای این راه و تعرض به حقوق مردم مظلوم فلسطین و تن دادن به یک ظلم فراگیر است؛ به طور حتم سرنوشت دولت امارات به سرنوشت رژیم غیر قانونی اسرائیل گره خواهد خورد و در جهان اسلام دچار انزوای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: بیش از هفت دهه از اشغال کشور فلسطین و تشکیل رژیم جعلی با حمایت جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و انگلیس می گذرد و در این سال ها ظلم های متعددی بر مردم مظلوم این کشور وارد شده است و رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست در این سال ها از هیچ جنایتی برای سرکوب مقاومت اسلامی مردم مظلوم فلسطین فروگذاری نکرده است.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این بیانیه تاکید کرد: کشتار و جنایت های فجیع آوارگان اردوگاه‌های صبرا و شتیلا، جنایت دیر یاسین، کشتار قانا، کشتار شهرهای «اللُد» و «الرمله»، کشتار دوایمه، کشتار قبیه، جنایت های فجیع در غزه و هزاران ظلم و جنایت دیگر که توسط این رژیم سفاک صورت گرفته است این کشور را در زمره رژیم های جنایتکار تاریخ قرار داده است و عادی سازی روابط توسط یک کشور مسلمان با این رژیم جای تعجب و تامل دارد.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: رژیم جعلی صهیونیست از همان ابتدا در کنار حمایت های جبهه استکبار غرب با کمک حاکمان خائن و افراد وابسته به غرب توانست دست به این جنایت ها بزند و قطعا خیانت افرادی که با سودای حمایت غربی ها برای بقای خود به این جنایت ها چشم خود را بسته اند و دست دوستی با این رژیم غاصب کودک کش داده اند در چشم مردم مسلمان و آزاده جهان فراموش نخواهد شد.

در این بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی  یادآور شد: این توافق ننگین در تضاد با اراده مسلمانان جهان و آرمان بلند آنها در دفاع از قدس شریف و مردم ستم دیده فلسطین است و دولت امارات قطعا خواهد دید که کشورهای مستکبر غربی و رژیم جنایتکار صهیونیست پاداش این خوش خدمتی آنها و خیانتشان به شهدای راه قدس را چگونه خواهند داد.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این بیانیه تصریح کرد: این توافق فاقد پشتوانه مردمی بوده و قلب مردم مسلمان امارات مانند سایر مسلمانان جهان با مردم مظلوم فلسطین می تپد و کاربران اماراتی در این روزها در شبکه های اجتماعی مانند سایر مسلمانان جهان این رفتار حاکمان خود را محکوم کرده اند.

در ادامه این بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، این توافق ننگین را در تاریخ اسلام به عنوان روز خیانت بزرگ ثبت دانست و تاکید کرد: این توافق ننگین در تضاد با اراده مسلمانان جهان و آرمان بلند ایشان در دفاع از قدس شریف و مردم ستم دیده فلسطین است و دولت امارات قطعا خواهد دید که کشورهای مستکبر غربی و رژیم جنایتکار صهیونیست پاداش این خوش خدمتی آنها و خیانتشان به شهدای راه قدس را چگونه خواهند داد.

این دبیرخانه همچنین اعلام کرد انتظار می رود که سازمان کنفرانس اسلامی و تمامی کشورهای اسلامی نسبت به این اقدام خائنانه موضع گیری جدی داشته و اقدامات لازم را برای متوقف کردن این توافق منتهی به توسعه ظلم و تبعیض علیه مردم مظلوم فلسطین صورت گیرد. به طور حتم سرنوشت دولت امارات به سرنوشت رژیم غیر قانونی اسرائیل گره خواهد خورد و در جهان اسلام دچار انزوای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

مسیر باز پس‌گیری سرزمین‌های اشغالی هموار شود

همچنین دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن محکومیت این اقدام شرم آور دولت امارات تاکید می کند که این توافق اماراتی صهیونیستی نه تنها ظلمی آشکار به حقوق مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان است بلکه خیانت به آرمان تمام آزادیخواهان جهان است که محکوم به شکست خواهد بود و تاریخ نشان داده است که کشورهای غربی و رژیم جعلی صهیونیست در نهایت چگونه با این خائنان رفتار کرده اند و امید است حاکمان امارات اسیر صحنه سازی های انتخاباتی و روزهای آخر دولت مستعجل ترامپ که برای جلب حمایت لابی های صهیونیست این روزها دست به هر اقدامی می زند نشده و این روند نابخردانه را هر چه سریعتر متوقف کند.

در ادامه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای اسلامی خواست نسبت به این اقدام خائنانه موضع گیری جدی کنند و اقدامات لازم را برای متوقف کردن این توافق منتهی به توسعه ظلم و تبعیض علیه مردم مظلوم فلسطین شود. رعایت حقوق بشر و حقوق انسان های مظلوم و بی پناه فلسطین اقتضاء می کند، نمادهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی گسترش و توان صد چندانی پیدا کند و مسیر باز پس گیری سرزمین های اشغالی هموار شود.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پنج شنبه گذشته (۲۳ مرداد) دستیابی امارات و اسراییل به توافق نامه مشترک بهبود روابط را اعلام کرد و از آن به عنوان یک توافق «تاریخی» یاد کرد.

نتانیاهو پس از اعلام نظر ترامپ تاکید کرد که دولت متبوع وی باوجود بیانیه مشترک آمریکا، اسراییل و امارات همچنان به طرح الحاق کرانه باختری پایبند است. در این بیانیه آمده است که تل آویو طرح الحاق سرزمین های فلسطینی را متوقف خواهد کرد.

توافق نامه عادی سازی  مناسبات میان تل اویو و ابوظبی اوج یک مجموعه طولانی از همکاری و هماهنگی و ارتباط و تبادل دیدار مقامات دو طرف به شمار می رود.

این توافق با محکومیت گسترده رهبران و گروه های برجسته فلسطینی همچون حماس و فتح و جهاد اسلامی مواجه شده است و رهبران فلسطینی از آن به عنوان «خیانت به آرمان مقدس قدس و مسجدالاقصی و فلسطین» یاد کردند.

برچسب‌ها شورای عالی انقلاب فرهنگی رژیم صهیونیستی بیت المقدس فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی رژیم صهیونیستی بیت المقدس فلسطین شورای عالی انقلاب فرهنگی رژیم صهیونیستی بیت المقدس فلسطین دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی مردم مظلوم فلسطین مسلمانان جهان دولت امارات توافق ننگین جنایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، صبح امروز جمعه در شهر و مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن، راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تحت عنوان «همراه با غزه باعزت... آماده باش و بسیج عمومی» برگزار شد.

مردم استان صعده با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را خواستار شدند و خشم خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به علت ارتکاب جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین فریاد زدند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، راهپیمایی در ۲۲ نقطه دیگر این استان شمالی یمن در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها بی‌تفاوتی حکومت‌های عربی و اسلامی و همدستی آنها را در جنگ و نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین که بیش از ۲۰۰ روز است با حمایت بی حد و حصر آمریکا و غرب انجام می‌شود، محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین در بیانیه پایانی خود بر حمایت از عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن در قالب نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» تأکید و افزایش و تشدید این عملیات‌ها را در کنار تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

کد خبر 6089177

دیگر خبرها

  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند