Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:46:30 GMT

ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی در کارکنان ناجا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۲۱۴

ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی در کارکنان ناجا

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا بر تقویت دیپلماسی پلیسی تاکید کرد و گفت: این امر الگویی موثر برای پیشرفت دیپلماسی انتظامی و ارتقای سطح دانش کارکنان نیروی انتظامی است.

به گزارش ایسنا کارگاه آموزشی کشور شناسی با رویکرد انتظامی به ریاست سردار "کاظم مجتبایی" جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا و دکتر "حسین امیر عبدالهیان" - دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی - کارشناسان پلیس بین الملل و پلیس‌های تخصصی به صورت ویدئو کنفرانس در محل پلیس بین الملل ناجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارگاه آموزشی سردار کاظم مجتبایی اظهارکرد: آموزش اثرگذار می‌تواند اخلاق و رفتار جدید در کارکنان ایجاد کند، به همین منظور پلیس بین الملل ناجا با برنامه ریزی تلاش می‌کند از صاحبان اندیشه‌های دیپلماسی در سطح کشور در برگزاری کارگاه های آموزشی و پیشبرد اهداف بهره ببرد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی و تاثیرات آن بر دیپلماسی ملی گفت: این امر الگویی موثر برای پیشرفت دیپلماسی انتظامی و ارتقای سطح دانش کارکنان نیروی انتظامی است.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: به اعتقاد مدیران و سیاستگذاران ملی، انسان ها در پایه گذاری مطلوب روابط بین کشورها نقش اساسی دارند که بایستی برای تقویت دانش و بینش چنین افرادی تلاش شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در این کارگاه آموزشی دکتر " امیر عبدالهیان" نیز با تاکید بر نقش افراد برای تنظیم دیپلماسی پلیسی اظهارکرد: اگر روابط سیاسی و بین المللی از صورت رسمی و استاندارد به روش دوستی و رفاقت بین فردی توسعه و تغییر پیدا کند، می تواند اثرات مطلوبی بر دیپلماسی ملی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ديپلماسي ناجا پلیس بین الملل ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جمعی از مردم و بانوان در راستای اجرای طرح نور و در حمایت از اقدام کارکنان فراجا در تجمعاتی از کارکنان انتظامی با اهدای گل و توزیع شیرینی تجلیل کردند.

شرکت کنندگان در این اجتماعات اقدامات فراجا را قدمی در جهت ارتقاء امنیت روانی و اجتماعی جامعه و تکریم فرهنگ عفاف و حجاب دانستند و بر حمایت از مجریان این طرح تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی