Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در متن اطلاعیه شرکت گاز استان آمده است: به اطلاع مشترکین محترم گاز در شهرها و روستاهای قلعه رئیسی و دیشموک می‌رساند که گاز شهرها و روستاهای قلعه رئیسی تا دیشموک و حومه به علت تعمیرات بخشی از خط اصلی شبکه گازرسانی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۲۶ به مدت ۴۸ ساعت قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می‌افزاید: شهروندان در طول مدت قطع گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی جدا خودداری نمایند.

شهروندان ضمن پیش بینی تمهیدات لازم شیر گاز بعد از کنتور منزل خود را بسته نگه دارند و تا وصل مجدد گاز توسط مأمورین این شرکت از دستکاری سیستم‌های گازرسانی خودداری فرمایند.

همچنین مشترکین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۹۴ تماس بگیرند.

کد خبر 4998702

منبع: مهر

کلیدواژه: گاز رسانی گاز کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب در سنندج

روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل ضرورت اجرای تعمیرات و اتصال شبکه، آب شرب شهرک‌های شهرداری و تعمیرکاران، جنب بیمارستان توحید، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۶ به مدت شش ساعت قطع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران