Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@09:30:29 GMT

تلخ و شیرین های بازگشت آزادگان به میهن

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۳۷۳

تلخ و شیرین های بازگشت آزادگان به میهن

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: آزادگان سرافراز در زمان جنگ تحمیلی، رشادت‌ها و جانفشانی‌های بی‌بدیلی را به نمایش گذشته و به قصد شهادت به جبهه‌ها رفتند.

به گزارش ایسنا، اسدالله تولیده در آستانه ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیان کرد: قرائت وصیتنامه شهدا علاوه بر یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس، تلنگری برای جامعه است که در مسیر واقعی خود قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادگان با تحمل رنج‌ها و سختی‌های شکنجه‌ها پای آرمان‌های انقلاب ماندند و دم نزدند.حالا نوبت ما است که رشادت‌ها را برای  نسل جوان انتقال دهیم تا چراغ راه هدایت آنها باشد.

وی ادامه داد: آزادگان سرافراز در زمان جنگ تحمیلی، رشادت‌ها و جانفشانی‌های بی‌بدیلی را به نمایش گذشته و به قصد شهادت به جبهه‌ها رفتند. آنها اسوه‌های صبر و ایثارند که سال‌های درخشانی از عمر خویش را با مظلومیت تمام در چنگال اسارت دشمن بعثی گذرانده و از تمایلات نفسانی و تعلقات دنیوی به دور بوده اند.

تولیده با اشاره به تاریخ ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان همیشه قهرمان به کشور یادآور شد: این روز تلخی و شیرینی خود را داشت، تلخی به خاطر اینکه در این روز رهبر کبیر انقلاب را در کنار خود نداشتیم و شیرینی آن هم بخاطر بازگشت قهرمانانه این اسوه های مقاومت و ایثار به کشور اسلامی‌مان ایران سرافراز بود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  بر لزوم تکریم و تقدیر این عزیزان توسط همه مدیران و مسئولان در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: آزادگان عزیز از سرمایه‌های کشور هستند، دیدار و تجلیل از این عزیزان کمترین کاری است که ما مسئولان می‌توانیم در برابر حماسه‌های عظیم و به‌ یادماندنی آنان انجام دهیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سالروز ورود آزادگان ايلام دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ترش و شیرین مهران غفوریان برای مهران مدیری

آفتاب‌‌نیوز :

مهران غفوریان که به عنوان مهمان در دور جدید برنامه اسکار حضور دارد، در این بخش از برنامه برای مهران مدیری لواشک هدیه آورد. مهمانان این سری برنامه اسکار؛ صحرا اسدالهی، حدیث میرامینی، بهرنگ علوی و مهران غفوریان هستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم حاصل دو تصادف جرحی در بزرگراه آزادگان و فتح
  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • تغییر چهره بازیگر «شهرزاد» پس از ۹ سال/ عکس
  • اسارت مظلوم‌ترین حوزه دفاع مقدس است
  • ◄ تاکید بر احداث، توسعه و تکمیل پایانه ها و پارکینگ های شبکه مترو تهران + عکس
  • هدیه ترش و شیرین مهران غفوریان برای مهران مدیری
  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • سرانجام احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو
  • ورزشگاه نصیری یزد میزبان تقابل صعود و سقوط
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است