Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر از اوجب واجبات است گفت: امر به معروف اصولا هدفش سالم نگه داشتن جامعه از انواع آسیب‌ها و فلسفه اصلی آن محبت و حفظ جامعه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروی انتظامی ایران گذشته از اقتضای کاری که دارای مسئولیت‌های متعدد و مهم در مدیریت جامعه است، در جهت خودسازی بسیار خوب عمل کرده به گونه‌ای که در کنار نیروهایی که از انقلاب جوشیده‌اند کاملا دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین ذکر می‌شود این تداعی همسویی و همکاری از نیروی انتظامی نیز به ذهن تبادل می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس ارزش‌های انقلاب و دین خودش را ساخته است و این بسیار ارزشمند است.

عبادی بیان کرد: بسیاری از اقداماتی که نیروی انتظامی در سیستم مسئولیت‌های سازمانی و اداری انجام می‌دهد، تعریف همان امر به معروف و نهی از منکری است که در دین آمده است.

امام جمعه مشهد: باید طعم شیرین امربه معروف را نهادها و جامعه احساس کننداظهارات نماینده ولی‌فقیه در گلستان درباره حجاب و امربه معروف؛ باید خردمندانه عمل کنیمقرارگاه « امربه معروف» در دستگاه‌های اجرایی استان گلستان ایجاد شد

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: شما هم شغلتان را انجام می‌دهد و هم به وظیفه دینی خود عمل می‌کنید و این توفیق بزرگی است که باید شکر خداوند متعال را به جای آورید.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر که بر همه مردم واجب است، اصولا هدفش سالم نگه داشتن جامعه از انواع آسیب‌ها و فلسفه اصلی آن محبت و حفظ جامعه است که اکثر اقدامات نیروی انتظامی انجام همین واجب شرعی است.

عبادی تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر آبرو، حیثیت، دین و اخلاق شخص را حفظ می‌کند، خیلی از افراد متوجه نفع و ضرر خود نیستند اما شما در مأموریت‌های خود، افراد، خانواده‌ها و جامعه را از ضایعات حفظ می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز نیروی مقتدر و امین انتظامی جمهوری اسلامی ایران، محبوب مردم است و این نعمت بسیار بزرگی است وکسانی که تقوای الهی را رعایت کنند خداوند متعال محبتشان را در دل‌های مومنان قرار می‌دهد و امروز مردم شما را دوست دارند پس برای توسعه این محبت و اتصال مسئولین با مردم کار و تلاش مضاعف کنید.

وی افزود: زندگی اجتماعی باید مسئولیت اجتماعی هم بپذیرد اما رنگ دینی این ماجرا را ما دیر می‌فهمیم یا نمی‌خواهیم بفهمیم آیا خطر کرونا از طاعون بدتر است.کرونا نهایت کاری که می‌کند و ما از آن می‌ترسیم مرگ است اما بیماری اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و احتکارها ابزار همه بلاها و فسادها است و همه چیز را از بین می‌برد هیچ چیز برای فرد نمی‌گذارد و حال اینکه کرونا تنها جان ما را می‌گیرد.

عبادی بیان کرد: موضوع کرونا را همه متوجه می‌شویم اما در موضوعات دین مانند امربه معروف کسی متوجه نمی‌شود که این کار به خیر و صلاح آنهاست.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در  این دیدار اظهار داشت: همه همکاران ما این اعتقاد را داریم که خدمت کردن توفیق الهی است و اینکه بتوانیم به مردم خدمت کنیم  خدا را شاکریم.

سرهنگ ناصر فرشید افزود: برای اینکه بتوانیم به مردم خدمت کنیم با توجه به مسائل مختلفی که در جامعه است باید حمایت‌های لازم را در ماموریت‌های کاری داشته باشیم.

وی بیان کرد: شما به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مورد علاقه مردم هستید و مردم به ایمان شما اعتقاد دارند و حرف شما را می‌پذیرند و نامی  نیک از شما به ثبت رسیده است خواهشمند است ما را نیز از حمایت‌های خود بی نصیب نگذارید.

انتهای پیام/254/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... تجمع مردمی مطالبه‌گری امربه معروف در گلستان برگزار می‌شود مجمع رهروان امربه معروف در شهرستان‌های استان بوشهر تشکیل شد خراسان جنوبی| شهرستان زیرکوه مقام برتر امربه معروف در سطح استان خراسان جنوبی را کسب کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تجمع مردمی مطالبه‌گری امربه معروف در گلستان برگزار می‌شود مجمع رهروان امربه معروف در شهرستان‌های استان بوشهر تشکیل شد خراسان جنوبی| شهرستان زیرکوه مقام برتر امربه معروف در سطح استان خراسان جنوبی را کسب کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ گزارشات تسنیم نتیجه داد؛ شهرداری سنندج برای حفظ بنای تاریخی پای کار آمد/ "حمام شیشه" مرمت می‌شود ۶ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۷ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۸ ۳ میلیون کیلومترمربع مناطق غبارخیز در اطراف کشور شناسایی شد مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش‌: دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهایمان در تیررس داریم انتقاد استاندار قزوین از بی‌تعهدی برخی مسئولان / مدیران هنوز اهمیت تولید را باور نکرده‌اند برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی معروف و نهی امربه معروف نیروی انتظامی امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و ۶ شعبه هلال‌احمر استان به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف در آماده باش هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، اظهار داشت: 6 شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

وی گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف بیشتر است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

کاوسی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر 4 نفر در جاده خوسف- معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه