Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:21:05 GMT

دانشگاه پیام نور و سازمان سمت تفاهم‌نامه امضا کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۸۵۲

دانشگاه پیام نور و سازمان سمت تفاهم‌نامه امضا کردند

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، این تفاهم نامه با هدف گسترش همکاری‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی، طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی و انجام مطالعات مشترک برای تولید کتاب‌های مبنایی(پایه) در حوزه آموزش‌های مهارتی و فعالیت‌ها و اهداف مشترک، مشارکت در تآلیف و ترجمه با هدف تولید ادبیات در حوزه دانش و آموزش‌های مهارتی مورد نیاز دانشگاه، همکاری در تآلیف و تدوین کتاب‌های درسی و کمک‌درسی در رشته‌های مورد نیاز و مرتبط طرفین، نشر و توزیع آثار مشترک، برگزاری سمینارها، کارگاه‌های آموزشی علمی- مهارتی، نشست‌ها و دوره‌های علمی، سخنرانی، همایش‌ها، مشارکت در حوزه تولید محتوا برای آموزشهای مجازی و نشرآن، تولید نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و شبیه‌سازهای تعاملی برای آموزش دروس مورد نیاز دانشگاه و همکاری در چاپ و نشر محتوای علمی به امضای طرفین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر چاپ ۲۲ عنوان کتاب سازمان سمت در دانشگاه پیام نور آغاز شده است.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و سازمان سمت (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها) امضا شد.

رییس دانشگاه پیام نور در مراسم امضای تفاهم نامه گفت: بیش از ۶۰ درصد فعالیت‌های دانشگاه در حوزه علوم انسانی است و با توجه به ظرفیت های ویژه در زمینه زیرساخت‌ها و تولید محتوای الکترونیکی، این دانشگاه می تواند در کنار سازمان سمت بسیاری از نیازهای مخاطبان به ویژه جوانان دانشجو را فراهم کند.

محمدرضا زمانی افزود: با توجه به شرایط ویژه امسال و شیوع بیماری کرونا، دانشگاه آمادگی خود را برای تولید محتوای الکترونیکی مورد نیاز سازمان سمت اعلام می کند.
وی با عنوان اینکه ظرفیت های ویژه دانشگاه پیام نور در زمینه تولید محتوای فیزیکی و الکترونیکی می تواند در کنار تجربه عظیم سازمان سمت قرار گیرد، اظهار داشت: جوانان بهترین سرمایه های ملی کشور هستند و ما باید بتوانیم سهم ویژه ای را در تامین دانش مورد نیاز آنان داشته باشیم.

زمانی امضای تفاهم نامه را نقطه عطفی برای آغاز همکاری های مشترک و موثر بین دانشگاه پیام نور و سازمان سمت دانست و اظهار داشت: امید که این دو مجموعه در کنار هم بتوانند علاوه بر چاپ و توزیع کتب، با گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی در داخل و خارج از کشور، نقشی مهم در انتقال دانش و همچنین رفع چالش های اقتصادی موجود داشته باشند.

عملکرد مثبت دانشگاه پیام نور در حوزه خدمات الکترونیکی

محمد ذبیحی رییس سازمان سمت نیز گفت: دانشگاه پیام نور نگینی در حوزه آموزش الکترونیکی و تبلور دو شعار بزرگ است که در فرهنگ، ادبیات و آموزه های دینی ما تجلی یافته است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور امروز دانش را بدون محدودیت زمان و مکان به اقصی نقاط کشور منتقل می کند و دانشجویان این دانشگاه در هر شرایطی می توانند به راحتی تحصیل کرده و پیام رسان واقعی کشورباشند.
ذبیحی مهم ترین ویژگی مدیریت دانشگاه پیام نور را نگاه جامع و فراگیر دانست و گفت: دانشگاه پیام نور نگاه بخشی ندارد و با نگاه مثبت راهگشای زیرمجموعه های آموزش عالی خواهد بود.

ذبیحی با عنوان اینکه دولت باید از خدمات دانشگاه پیام نور در دوران کرونا بیشترین بهره را ببرد، اظهار داشت: امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و سازمان سمت نقطه عطفی برای هم افزایی بیشتر و بهره مندی از ظرفیت های ویژه دانشگاه پیام نور در حوزه چاپ و انتشارات، محتوای الکترونیکی، فعالیت های پژوهشی و تدوین کتاب باشد.

برچسب‌ها محمدرضا زمانی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و اسلامی سازمان سمت دانشگاه پیام نور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدرضا زمانی سازمان سمت دانشگاه پیام نور محمدرضا زمانی سازمان سمت دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور تفاهم نامه مورد نیاز فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر اولویت اعتبارات دراستان بوشهر در سال جاری را تشریح کرد و گفت: امسال تمرکز بالایی بر روی مدرسه سازی و توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر داریم و تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور امضا شده که باید استفاده بهینه را ببریم.

به گزارش ایسنا، احمد محمدی زاده روز پنج شنبه در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی عسلویه با بیان اینکه امسال در حوزه آموزش و پرورش اعم از سخت افزاری و نرم افزاری متمرکز هستیم اظهار داشت: تجهیز و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر نیز مورد تاکید است که در حوزه اعتباری استان لحاظ می‌شود.

وی با بیان اینکه راهداری نیز از دیگر اولویت های امسال استان بوشهر است افزود: در گذشته، آبادی‌ها در کنار آب ایجاد می‌شد ولی امروزه در کنار راه‌ها شاهد توسعه و عمران و آبادانی هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه راه های جنوب استان بویژه در محدوده عسلویه از اولویت هاست و چند پروژه راهسازی در عسلویه، اعتبار لازم را گرفته اند.

محمدی زاده تصریح کرد: در اعتبارات امسال، حوزه ورزش و جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است و طرح های این بخش تامین بودجه می شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه، سیتی آنژیو و رادیوتراپی در استان بوشهر نداریم گفت: امسال اعتبارات لازم برای خرید و راه اندازی این تجهیزات انجام شده که امیدوارم سطح کیفی خدمات درمانی افزایش یابد.

محمدی زاده با تاکید بر اهمیت افزایش منابع آب در استان نیز یادآور شد: آب نیاز اساسی استان در چند دهه اخیر است و در دو سال اخیر، طرح های مهمی در حوزه آبرسانی و آب شیرین کن و سدسازی و همچنین ساخت مخازن اجرا شد که امسال نیز در حوزه سدسازی و آب شیرین کن و شبکه آبرسانی اعتبارات خوبی جذب شده است.

استاندار بوشهر بر لزوم افزایش جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تاکید کرد و افزود: هیاتی به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل و نحوه جذب نیروها در صنایع بویژه پتروشیمی ها را رصد و با هر گونه تخلف برخورد می کنند و در افزایش استخدام نیروهای بومی اهتمام می ورزند.

وی در ارتباط با تامین اعتبارات فرهنگی و اجتماعی عسلویه نیز اضافه کرد: امسال مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه بعد از ۱۲ سال تکمیل می شود.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد افزود: همچنین بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه از ۳۶ تخت به ۶۴ تخت افزایش می یابد که وزارت کار، اعتبار این طرح را تامین کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد