Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت که تیمش با تمام وجود مقابل شاگردان رسول خطیبی صف‌آرایی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

مازیار ربیعی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار فردا (یکشنبه) شاگردانش مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک که تعیین‌کننده سرنوشت دومین تیم صعودکننده به لیگ برتر است، اظهار داشت: ما به اراک آمده‌ایم و با تمام وجود مقابل آلومینیوم بازی کنیم تا حرف و حدیثی باقی نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیرت و شرافت فروشی نیست و مطمئن باشید فردا با تمام وجود به میدان می‌رویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تماس مشکوکی با او یا سایر اعضای تیم داماش گیلانیان گرفته شده است یا خیر، تصریح کرد: چنین تماسی نداشتیم. من با سرمربیان آلومینیوم و مس کرمان رفاقت دارم و برای هر دوی آنها احترام قائل هستم، اما رفاقت ما خارج از زمین است و داخل زمین با هم رفاقتی نداریم. ما فردا جوانمردانه بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی ارائه خواهیم کرد.

محمودزاده: تمام مسابقات هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال باید برگزار شوند

سرمربی داماش گیلانیان درخصوص شرایط مالی این تیم به تسنیم گفت: وضعیت مالی ما تغییری نکرده است. برخی از بازیکنان پنج و تعدادی از آنها 15 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و من، بی‌نهایت از آنها تشکر می‌کنم. بازیکنانم بدون هیچ پولی با تمام وجود بازی کردند و درس بزرگی به این فوتبال دادند. آنها از لحاظ فنی و اخلاقی فوق‌العاده هستند و من هیچ وقت این بچه‌ها را فراموش نمی‌کنم. مدیران باشگاه هم به یاری ما آمدند و به موقع به تیم رسیدگی کردند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال داماش گیلانیان لیگ دسته اول فوتبال بیشتر بخوانید... اسامی داوران هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اسامی داوران هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال داماش گیلانیان لیگ دسته اول فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی رسید/ وداع کاتالان‌ها با قبول سنگین‌ترین شکست تاریخ‌شان در اروپا ۲ فلیک: به شیوه‌ای تأثیرگذار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم/ بازیکنان بارسلونا را مجبور کردیم اشتباه کنند ۳ ستین: این شکستی فوق‌العاده دردناک بود/ تغییرات آینده در بارسلونا به من بستگی ندارد ۴ کمیته انضباطی فدراسیون ووشو اعلام کرد: محرومیت ۲۸ ماهه شهربانو و سهیلا منصوریان ۵ تداوم حضور سردار آزمون در ردیف نخست فهرست فروش تابستانی زنیت ۶ افزایش تعداد تیم‌ها مشکل جدید سازمان لیگ کشتی ۷ غیبت مهدی طارمی در تست کرونای ریوآوه ۸ رضایی: نمی‌خواهیم تجربه تلخ سال گذشته تکرار شود/ بازی سختی در رفسنجان داریم مهمترین اخبار ورزشی فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ مهدی: سازمان لیگ قراردادها را افشا نکرده است/ برای فینال جام حذفی به مجوز اسکوچیچ نیاز داریم صانعی: برای جام جهانی فوتسال باید به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتری باشیم/ امسال یک ششم اردوهای ما برگزار شد محمودزاده: تمام مسابقات هفته پایانی لیگ دسته اول باید برگزار شوند/ نود ارومیه هیچ مکاتبه‌ای با سازمان لیگ انجام نداده است مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال داماش گیلانیان لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال داماش گیلانیان لیگ دسته اول فوتبال هفته پایانی لیگ دسته اول لیگ دسته اول فوتبال آلومینیوم اراک داماش گیلانیان تمام وجود تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (جمعه) با انجام ۷ دیدار پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین بازی پرسپولیس در اراک میهمان آلومینیوم است. در سایر دیدار‌ها هم تراکتور دیدار تکراری دیگری با ذوب‌آهن در تبریز دارد و سپاهان هم میهمان استقلال ملاثانی خواهد بود.

دیدار امروز آلومینیوم و پرسپولیس، سومین بازی این فصل آن‌ها محسوب می‌شود. در ۲ بازی گذشته هر دو تیم یک بار طعم پیروزی را چشیده‌اند و در بازی امروز هم برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کنند.

آلومینیوم از زمانی که به لیگ برتر صعود کرده است در ۴ سال گذشته ۴ بار (۳ بار در لیگ و یک بار هم در جام حذفی) توانسته پرسپولیس را شکست دهد و از این حیث رکورد جالب توجهی مقابل سرخپوشان تهرانی دارد. آلومینیوم در نیم‌فصل اول با یک گل در تهران شکست خورد، ولی در بازی برگشت در اراک توانست با یک گل از راه دور شکست پرسپولیس را رقم بزند.

آن‌ها در بازی امروز هم روی ویژگی‌های فنی امیر نوری و مهدی لیموچی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند تا بتوانند باز هم با عبور از پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

پرسپولیس همواره در چند سال اخیر، بازی‌های دشواری مقابل آلومینیوم داشته و امروز هم باید در غیاب بیرانوند، عالیشاه و اسماعیلی‌فر در اراک به میدان برود. امیررضا رفیعی که در ۴ بازی گذشته پرسپولیس جانشین بیرانوند مصدوم بوده، این بار نقش مهم‌تری درون دروازه پرسپولیس دارد و می‌تواند با بسته نگه داشتن دوباره دروازه خود، حکم صعود سرخپوشان به مرحله بعد را امضا کند.

این دیدار به نوعی یک بازی انتقامی هم برای اوسمار خواهد بود، او از زمانی که به عنوان نفر اول کادرفنی پرسپولیس انتخاب شده تنها شکستش مقابل آلومینیوم در اراک بوده است و نمی‌خواهد برای دومین‌بار از اراک ناکام برگردد.

دیدار پرسپولیس و آلومینیوم دومین بازی آن‌ها در جام حذفی هم محسوب می‌شود و بهترین زمان برای گرفتن انتقام خواهد بود تا علاوه بر جبران باخت در لیگ، شکست ۲ فصل گذشته خود در جام حذفی (فصل ۰۱-۱۴۰۰) را هم به بوته فراموشی بسپارند.

در یکی دیگر از دیدار‌های مهم امروز، تراکتور در تبریز از ذوب‌آهن پذیرایی می‌کند. ذوب‌آهن در هفته بیست‌وسوم شکست سنگینی را در تبریز به تراکتور تحمیل کرد و تراکتوری‌ها برای جبران امروز به میدان خواهند آمد.

پرشور‌ها که پس از جدایی خمس دچار تغییراتی در کادرفنی شدند، امروز برای اولین بار حمید مطهری را به عنوان مربی روی نیمکت خود می‌بینند و این دیدار می‌تواند آغازی دوباره برای این تیم باشد.

در دیگر مسابقه مهم امروز، سپاهان در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی خواهد رفت. با توجه به اینکه شانس قهرمانی سپاهان در لیگ خیلی کم شده، شاگردان مورایس جام حذفی را جدی‌تر از پیش دنبال خواهند کرد تا سرمربی پرتغالی این تیم در دومین سال حضورش در اصفهان حداقل یک جام را به هواداران این تیم تقدیم کند.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

فجر شهیدسپاسی شیراز- گل‌گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تراکتور تبریز- ذوب‌آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندرانزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه سیروس قایقران

آبی‌پوشان ملاثانی- سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

در نخستین دیدار این مرحله روز گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان با حذف پیکان در ضربات پنالتی به عنوان نخستین تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

دیگر خبرها

  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست