Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام فدارسیون تیراندازی، با اعلام دستورالعمل مسابقات آزاد اهداف پروازی کشور در رشته‌های تراپ و اسکیت زنان و مردان، ثبت نام این رقابت‌ها انجام و مسابقات نیز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

این مرحله از رقابت‌ها با هدف ایجاد فرصت برای عموم علاقمندان و به منظور شناسایی نفرات برتر در محل سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس این مسابقات در رشته‌های تراپ در ۲ بخش زنان و مردان  از ۱۲ تا ۱۴ شهریور ماه و در رشته اسکیت در بخش زنان و مردان  از ۱۹ تا ۲۱ شهریور پیگیری خواهد شد. علاقمندان جهت شرکت در مسابقات آزاد اهداف پروازی می‌توانند از ۲۸ مرداد با مراجعه به سایت فدراسیون تیراندازی در سامانه ملی تیراندازی، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند. این مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تماشای آن برای عموم آزاد و رایگان است.

منبع: فدراسیون تیراندازی برچسب‌ها رییس فدراسیون تیراندازی مسابقات قهرمانی آسیا مسابقات قهرمانی آسیا قطر فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رییس فدراسیون تیراندازی مسابقات قهرمانی آسیا مسابقات قهرمانی آسیا قطر فدراسیون تیراندازی رییس فدراسیون تیراندازی مسابقات قهرمانی آسیا مسابقات قهرمانی آسیا قطر فدراسیون تیراندازی فدراسیون تیراندازی اهداف پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست