Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@21:50:53 GMT

5600 میلیارد تومان سهام عدالت فروخته شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۰۳۴۷

5600 میلیارد تومان سهام عدالت فروخته شد

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار با بیان این که تاکنون ۱.۹ میلیون نفر سهام عدالت خود را فروخته اند، گفت: ۵ هزار و ۶۰۰میلیارد تومان به حساب این افراد واریز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فهیمی گفت: از حدود 19 میلیون نفری که در مدیریت سهام عدالت روش غیر مستقیم را انتخاب کرده بودند، کمتر از دو میلیون نفر تصمیم گرفتند تا بخشی از سهام‌شان را (مجموع 60 درصد) را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر 5 هزار 600 میلیارد تومان به حساب فروشندگان سهام عدالت (حدود 1 میلیون 900 هزار نفر) واریز شده است.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار گفت: بر اساس تصمیم شورای عالی بورس و بنابر شیوع ویروس کرونا تصمیم بر این شد که شناسایی مشتری و ثبت و ضبط مشتری در شرکت سپرده‌گذاری به عنوان درگاه ورودی بازار اوراق بهادار، با دو مولفه‌ی اطلاعاتی صورت بگیرد و افراد مجبور به مراجعه حضوری نباشند.

فهیمی ادامه داد: «شماره شبا حساب بانکی» و «شماره سیم‌کارتی به نام دارنده سهام عدالت» در حال حاضر می‌توانند بار ثبت و ضبط مشتری را به طور غیر حضوری به دوش بکشند.

وی اضافه کرد: کسانی که به درسی «شماره شبا حساب بانکی» و «شماره سیم‌کارت» را معرفی کرده بودند، سهامشان به فروش گذاشته شده و پول حاصل از سهام به حساب آن‌ها واریز شده است.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار خاطر نشان کرد: از تاریخ 30 خردادماه 99 کارگزاری‌های کشور ملزم شدند تا به مشتری‌های خودشان پاسخ دقیق ارائه دهند و کسانی که پول حاصل از فروش سهام عدالت را هنوز دریافت نکرده‌اند، حتما یکی یا هر دوی این شماره‌ها را به درستی وارد نکرده‌اند.

فهیمی با بیان این که اولویت ما بر حفاظت از سهام عدالت تنظیم شده است، توضیح داد: تا زمانی که ما از فروش قطعی و اطلاعات فروشنده اطمینان حاصل نکنیم، عملیات فروش را انجام نمی‌دهیم.

وی افزود: اگر دارندگان سهام عدالت در شماره شبا یا شماره موبایل مغایرت دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت اصلی سهام عدالت، شماره‌های خود را اصلاح کنند.

انتهای پیام

     

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت سپرده گذاری اوراق بهادار سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق پنج هزار میلیارد تومان به بورس انرژی خبر داد و گفت: بر اساس وعده، ۵ هزار میلیارد تومان در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق و هم‌اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز پنج هزار میلیارد تومان برای بار دومین تزریق شد.

مدیرعامل شرکت توانیر بابیان اینکه این اقدام یکی از گام‌های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت: پیش بینی می‌شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم؛ همچنین در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

وی عنوان کرد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند؛ البته در هفته گذشته سهم نیروگاه‌های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت‌های توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

کد خبر 6088421

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل