Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به چندگانگی قانون در مورد برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز  گفت: ساکنین سکونتگاه‌های غیررسمی نباید از ارائه خدمات دولتی و آسایشی محروم بمانند.

آیدین رحمانی امروز ۲۵ مرداد در جلسه پیش مجمع تصویب بودجه پیشنهادی سال ۹۹ شرکت آب و فاضلاب استان، افزود: تأمین آب شرب عموم یکی از وظایف قانونی، شرعی و انسانی مسئولان است و ساخت و سازهای غیرمجاز نمی‌تواند مانع این مهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عدم جلوگیری از ایجاد سکونتگاه‌های غیررسمی نمی‌تواند دلیلی بر عدم ارائه خدمات باشد، بیان کرد: باید هدف از برخورد با ساخت و سازها و انشعابات غیرقانونی قانون‌مدار کردن امورات باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بودجه پیشنهادی شرکت برای سال جاری از تمامی جهات درآمدی، هزینه‌ای، برنامه‌ای و سایر موارد قابل قبول است.

رحمانی با اشاره به ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با یکدیگر، یادآور شد: احتمال بروز نارضایتی از سوی پیمانکاران و کارمندان و همچنین ناهماهنگی بین مردم در این مسئله وجود دارد ولی تیم مدیریتی بایستی این نارضایتی‌ها را به حداقل برساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سكونتگاه هاي غيررسمي خدمات دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه