Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه گفت:پیوند امارات و اسرائیل را پیوند مردم امارات نمی‌دانیم، این پیوند حاکمان بی خبر این کشور است.

به گزارش مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آئین بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر اسلامی و کرامت اسلامی، اظهار کرد: حقوق بشر از نگاه ما مبتنی بر دین و ارزش‌های دینی است و خداوند به تمام انسان‌ها کرامت ذاتی اعطا کرده است و هیچکس حق ضایع کردن حقوق افراد را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعلامیه حقوق بشری که بین کشورهای اسلامی قطعی شد باید ضمانت اجرایی پیدا کند.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: از جمله ضمانت اجرایی حقوق بشر، تشکیل دادگاه بین المللی اسلامی است که ناقضان و ضایع کنندگان حقوق بشر را به محاکمه بکشاند.

آیت الله رئیسی بیان داشت: امروز کسانی که در تروریسم اقتصادی عرصه را بر زندگی بسیاری از مردم دنیا تنگ می‌کنند باید مورد مواخذه قرار گیرند که جز در یک دادگاه بین المللی صالح امکان پذیر نیست.

وی یادآور شد: کسی تصور نکند که در شرایطی که استکبار جهانی و نظام سلطه با قدرتش بسیاری از کشورها را تحت سلطه قرار داده را نمی‌توان مواخذه کرد. ما توانستیم بر منطقه غرب آسیا مسلط شویم و امروز قدرت و توان نظام اسلامی در منطقه دشمن را عصبی کرده و امروز قدرت آمریکا از همه زمان‌ها ضعیف‌تر است.

رئیس قوه قضائیه یادآور شد: تبعیض نژادی موجود در آمریکا مقابل چشم همه عالم است. تبعیض در ذات نظام آمریکایی و نظام سلطه است، جریان تبعیض و بی عدالتی یک حادثه نیست و سیستمی است و اراده مردم در آمریکا، اروپا و عالم مبارزه با جریان بی عدالتی است تا این جرقه مشتعل شده و این نظام را به زیر بکشد.

وی افزود: یقین داریم پرچم عدالت خواهی و حفظ حقوق انسان جمهوری اسلامی در دنیا جلوه‌های بسیاری خواهد داشت و روز به روز وضعیت برتر و بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: اتفاقی در امارات افتاد و با آدمکش‌ها و کودک کش‌ها رابطه برقرار کردند چهره ارتجاع عرب را روشن کرد. پیوند امارات و اسرائیل را پیوند مردم امارات نمی‌دانیم، این پیوند حاکمان بی خبر این کشور است. با کاری که دولت امارات در یمن کرد چهره آن‌ها روشن شد، اما امروز با این توافق چهره آن‌ها برملاتر شد. نهضت دفاع از حقوق بشر و حقوق انسان با حرکت امارات روز به روز رونق بیشتری خواهد گرفت و نگاه به حقوق انسان و توجه به حقوق بشر روز به روز بیشتر می‌شود.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: کسانی که از حقوق عامه (حق آب، خاک و محیط زیست) دفاع می‌کنند مدافع حقوق انسان هستند. امروز کسانی که از عدالت، حق خواهی، ایمان و آزادی انسان دفاع می‌کنند طرفدار حقوق انسان هستند.

تکمیل می‌شود...

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات پیوند امارات اسرائیل رییسی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات رئیس قوه قضائیه حقوق انسان حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش (GETEX ۲۰۲۴) که با حضور بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مؤسسه علمی معتبر از ۳۲ کشور دنیا ازجمله کشور‌های روسیه، هند، آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، امارات، اسپانیا و چین که در شهر دبی کشور امارات برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان تنها نماینده ایران، دستاورد‌های سرآمد خود را به بازدیدکنندگان از سراسر دنیا ارائه کرد.

در همین ارتباط، نمایندگان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه با معرفی آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی به دانش‌آموزان و دانشجویان غیر ایرانی حاضر در نمایشگاه، مذاکرات سازنده‌ای با دانشگاه‌های حاضر برای عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام تحقیقات علمی مشترک، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی و تبادل دانشجو داشتند. همچنین با چندین مؤسسه بین‌المللی اعزام دانشجو برای تحصیل متقاضیان غیر ایرانی در واحد نجف‌آباد مذاکرات مختلفی صورت پذیرفت.

در این رویداد بین‌المللی، مسئولان مختلف کشور امارات با حضور در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین توانمندی‌های دانشگاه توسط نمایندگان حاضر در غرفه مطلع شدند. 

به گزاش آنا،‌ در این نمایشگاه، ۹ واحد دانشگاهی نجف‌آباد، امارات، مشهد، اصفهان، اهواز، علوم پزشکی، قزوین، تهران جنوب و علوم و تحقیقات به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • از اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای در اصفهان چه می دانیم؟/ رافائل گروسی؛ مهمان ویژه ایران در «نصف جهان»
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم