Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: راه‌اندازی آزمایشگاه جامع در این دانشگاه نیازمند حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور پیش‌از ظهر امروز در جریان بازدید از مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان بازدید و از متولیان این حوزه خواست که خواسته خود را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در این خواستار راه‌اندازی مرکز رشد و آزمایشگاه جامع که نیازمند حدود 20 میلیارد تومان اعتبار بوده، در این دانشگاه شد.

وی افزود: برای ایجاد مرکز نانو فناوری نیز 6 میلیارد تومان در کردستان اعتبار لازم بوده و انتظار حمایت از مسئولان کشوری را داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: زمینی به متراژ 500 متر برای راه‌اندازی این مجموعه‌ها در سنندج داریم.

معاون رئیس جمهور در سنندج: برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بینان مشکل مالی نداریم3 میلیارد تومان به حمایت از مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه کردستان اختصاص یافت

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در پاسخ به اظهارات رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان توضیح داد: ساخت ساختمان دولتی 4 سال طول می‌کشد و باید ساختمان آماده و در متراژ بالاتر برای این کار معرفی و در نظر بگیرید.

ستاری قول داد که برای تجهیز مرکز رشد، دانشگاه علوم پزشکی کردستان را کمک کند.

گفتنی است؛ مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان با برخورداری از پتانسیل‌های بالقوه موجود در منطقه، منابع انسانی فرهیخته اثربخش، تخصص و ساختار انعطاف‌پذیر و کارآمد به‌عنوان یک مرکز رشد نمونه در زمینه‌های تولید انتقال و بخش‌های تجهیزات پزشکی گیاهان دارویی کارآفرینی و توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط و مکانی برای دریافت و پرورش ایده و فکرهای خلاق و کارآفرین شناخته شده است.

این مرکز رشد دنبال حمایت از ایده‌های نو در قالب هسته‌های تحقیقاتی و واحدهای فناوری مستقر، بهبود و ارتقاء سطح دانش فنی و واحدهای فناوری است.

انتهای پیام/484/ ت

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود سهم ۲ درصدی ۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش بنیان از تولید ناخالص داخلی کشور روند کند ثبت شرکت از معضلات شرکت‌های دانش بنیان است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود سهم ۲ درصدی ۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش بنیان از تولید ناخالص داخلی کشور روند کند ثبت شرکت از معضلات شرکت‌های دانش بنیان است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود ۶ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۷ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۸ ۳ میلیون کیلومترمربع مناطق غبارخیز در اطراف کشور شناسایی شد مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم گزارش ویدئویی| تولید در سنگر مسجد / بانوان گرگانی برای تولید " ‌‌ماسک" دست به‌کار شدند گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز استان خوزستان در مسیر مهار کرونا؛ تنها ۲ شهر وضعیت قرمز دارند مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان معاون رئیس جمهور در سنندج شرکت های دانش بنیان میلیارد تومان راه اندازی مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند

طالب محمدی اظهار کرد: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از پایه‌های دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم و جهش برای بار دوم با رعایت شرایط و مشروط به رای کمیسیون (منطقه) و سایر مقررات مربوط است.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان افزود: جهش از پایه اول به سوم و جهش برای بار دوم مشروط به اخذ رای کمیسیون (منطقه/استان) و ثبت شماره و تاریخ آن درسامانه سیدا می‌باشد.

وی اظهار کرد: مدیران مدارس ابتدایی دارای داوطلب جهش تحصیلی پس از دریافت درخواست کتبی ولی دانش آموز (با سطح پیشرفت خیلی خوب)، بررسی در شورای مدرسه و در صورت نیاز تأیید کمیسیون خاص در سامانه سیدا نسبت به ثبت مجوز اقدام می‌کنند.

محمدی یادآور شد: مدیران مدارس در مرحله بعد با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش وپرورش (my.medu.ir) نسبت به تایید صحت اطلاعات دانش آموز اقدام کرده، سپس اولیا با ورود به سامانه فوق نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام، پرداخت و رزرو نوبت اقدام می‌کنند.

وی افزود: دانش آموزانی که موفق به گذراندن ارزیابی هوش شدند در آزمون تحصیلی پایه مورد نظر شرکت می‌کنند واگر در همه دروس نمره قبولی را کسب نمایند یک پایه تحصیلی را گذرانده وبه پایه بالاتر می‌روند.

محمدی گفت: ارزیابی هوشی/روانی متقاضیان جهش تحصیلی صرفا با مقیاس اعلام شده توسط سازمان آموزش وپرورش استثنایی انجام می‌شود و باتوجه به هوشمند بودن سیستم، نتیجه ارزیابی از طریق سامانه اعلام می‌شود.

وی تأکید کرد: در این برنامه به دانش آموزان اجازه داده می‌شود با رعایت اصل مساوات در آموزش و با توجه به استعداد خود برنامه‌های درسی و آموزشی را با سرعت بیشتر از معمول در سنین پایین‌تر طی کنند.

در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، ۱۸۹ دانش آموز متقاضی جهش، در آزمون تست هوش شرکت کردند که ۵۹ نفر صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد