Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: محافل روضه و عزاداری اباعبدالله الحسین در ایام محرم و صفر در حسینیه مجازی اجرا می‌شود.

مهدی رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گچساران درباره برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در ایام محرم و صفر اظهار کرد: در این ایام محافل روضه و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه مجازی با تشکیل کارگاه‌های معرفتی و سیاه‌پوش کردن ساختمان‌های این واحد دانشگاهی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تشکیل گروه‌های مجازی دانشجویی شهید درودگرنژاد برای دانشجویان پسر و گروه دانشجویی الزهرا (س) برای دانشجویان دختر، گروه مجازی کارگاه‌های فرهنگی برای استادان و کارکنان و گروه قرآن صبحگاهی برای ارتباط بین فعالان قرآنی دانشگاه و شهرستان از جمله‌ فعالیت‌هایی بوده که در این ایام که امکان حضور فیزیکی به حداقل رسیده و در فضای مجازی اجرا شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران پرداختن به مباحث سبک زندگی و ایجاد فضای انقلابی و کار جهادی را مهم دانست و گفت: در این ایام تاکنون حدود 6 کارگاه در فضای مجازی برای اعضای هیئت علمی و کارکنان برگزار شده و پس از شناسایی افراد منتخب، برای آنان گواهی شرکت در دوره صادر شده است.

رجبی اضافه کرد: جلسات تبلیغی سخنرانی‌های کوتاه معرفتی به مناسبت‌های مختلف با همکاری دفتر نهاد نمایندگی رهبری، ارسال پیام‌های کوتاه فرهنگی و کمک به حل مشکلات دانشجویان و ارتباط مؤثر برای حل مشکلات آموزشی، رفاهی از دیگر ظرفیت‌هایی بوده که بستر فضای مجازی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با انجام فعالیت‌های عمومی و اجتماعی با همکاری گروه شیمی و بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد محلول و ژل ضدعفونی‌کننده الکلی تولید و بین افراد بی‌بضاعت، افراد زیر پوشش کمیته امداد، مدارس و روستاهای شهرستان توزیع کرده و گروه‌های جهادی و بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی  به تولید ماسک و محلول‌های ضدعفونی پرداختند.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: فضای مجازی مهدی رجبی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران حسینیه مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اجلاسیه فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پروش با حضور فرمانده کل ارتش ومسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
سخنران این مراسم امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران شامل انواع سلا‌های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان در سالن آموزش و پرورش گچساران دایر است.

دیگر خبرها

  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید