Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله پرستاری و مامایی جامع نگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای نمایه شدن در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در بانک اطلاعات نشریات علوم پزشکی کشور، مجله Journal of Holistic Nursing and Midwifery مجله پرستاری و مامایی جامع نگر JHNM دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای نمایه شدن در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، از بین ۷ مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مجله Journal of Holistic Nursing and Midwifery اولین و تنها مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بانک اطلاعات نشریات علوم پزشکی کشور است که برای نمایه شدن در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شده است.
لازم به ذکر است، بانک اطلاعاتی Scopus یکی از بزرگترین بانک استنادی و چکیده نویسی جهان است که توسط شرکت Elsevier منتشر می‌شود. این پایگاه ابزار خوبی برای پژوهشگران در حوزه‌های مختلف است که نه تنها اطلاعات مقالات و چکیده آن‌ها بلکه میزان استنادات آن‌ها را نیز بیان می‌کند. از این رو می‌توان دریافت هر مقاله در این مجموعه، تاکنون چند بار توسط سایر مقالات مورد استناد قرار گرفته است که این خود شاخصی برای تعیین کیفیت مقاله می‏‌شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشکده پرستاری بانک اطلاعاتی پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود