Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به طرح بیمه بیکاری جوانان جویای کار گفت: در اجرای این طرح 500 هزار تومان حقوق بیکاری به فارغ‌التحصیلان بیکار مجرد و بین 700 هزار تا یک میلیون تومان به فارغ‌التحصیلان بیکار متأهل پرداخت خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون، طرح بیمه بیکاری جوانان جویای کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت جدی دنبال می‌کند اظهار داشت: بر اساس این طرح، قرار است به بیش از 3 میلیون جوان فارغ‌التحصیل بیکار بیمه پرداخت شود ولی متاسفانه دولت هیچگاه پاسخگوی این قشر نبوده است که مجلس یازدهم بنا دارد به منظور رفع مشکل فارغ‌التحصیلان بیکار از درآمدهای سرفصل دولت از آزادسازی یارانه‌ها برای تأمین منابع مالی اجرای این طرح استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره جزئیات این طرح خاطرنشان کرد: قرار است در اجرای این طرح 500 هزار تومان بیمه بیکاری فارغ‌التحصیلان بیکار برای مجردین و بین 700 هزار تا یک میلیون تومان به متأهلین پرداخت شود. البته اگر کارفرمایان این افراد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم به کارگیری کنند حقوق دیگری هم از آنان خواهند گرفت.
به گزارش فارس ، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: 30 درصد هزینه جاری دولت از بودجه سنواتی تأمین می‌شود که در مورد آنها نظارت سختگیرانه‌ای وجود دارد، ولی در مورد 70 درصد بقیه بودجه که متعلق به اعتبارات شرکت‌های دولتی است نظارتی وجود ندارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارغ التحصیلان بیکار بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی روسیه رقم خورد

اقتصاد روسیه در میان نرخ پایین بیکاری رشد اقتصادی ثبت کرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت اقتصادی روسیه اظهار کرد: اقتصاد روسیه در بحبوحه نرخ بیکاری نسبتا پایین، سه درصد رشد ثبت کرد.

او گفت: اقتصاد در برابر نرخ بسیار پایین بیکاری در حال رشد است. این سطح پایین برای یک سال و نیم ادامه دارد، در حالی که رشد اقتصادی تضمین شده است.

وی افزود: چنین نتیجه‌ای نشان می‌دهد که بازار کار ما نسبتا انعطاف‌پذیر است.

سخنگوی وزارت خارجه خاطرنشان کرد: در عین حال، ما سناریوی محافظه‌کارانه‌ داریم که در آن خطرات مربوطه گنجانده شده است.

به نقل از بیزنس، وزارت اقتصادی روسیه انتظار دارد که نرخ بیکاری روسیه در سال جاری در محدوده سه درصد باقی بماند.

دیگر خبرها

  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد