Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:40:54 GMT

«یلدا» با دوبله آلمانی اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۳۶۹

«یلدا» با دوبله آلمانی اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «یلدا» سومین ساخته بلند مسعود بخشی به تهیه کنندگی علی مصفا از ۶ شهریور با دوبله آلمانی در سراسر آلمان اکران می شود.

کمپانی لیتل‌دریم پخش‌کننده «یلدا» در آلمان، ضمن ارایه آنونس آلمانی، بنا به تقاضای سالن ها نسخه زیرنویس یا دوبله «یلدا» را اکران خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یلدا» از ششم شهریور در آلمان، از ٢٦ شهریور در لوکزامبورگ، از ٣١ شهریور در اتریش، از ٤ مهر در سوییس و از ۱۶ مهر در فرانسه روی پرده خواهد رفت.

حقوق پخش سینمایی این فیلم توسط فروشنده و پخش‌کننده بین المللی کمپانی «پیرامید اینترنشنال» که توسط لویی مال فیلمساز فقید موج نو پایه گذاری شده تاکنون به ۲۵ کشور جهان واگذار شده است.

«یلدا»، منتخب هفتادمین جشنواره جهانی برلین، برنده جایزه بزرگ داوران جشنواره ساندنس آمریکا در سال ۲۰۲۰ و برنده جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره صوفیه هم اکنون در سینماهای «هنر و تجربه» در حال اکران است و تمامی درآمد آن از اکران سینمایی داخل کشور برای نجات جان ۲ زندانی محکوم به اعدام پرداخت خواهد شد.

داستان این فیلم در مورد مریم کمیجانی، زن جوانی است که به دلیل قتل شوهرش به مرگ محکوم شده است. او در شب یلدا به استودیوی یک برنامه زنده تلویزیونی آورده شده است تا از طرف تنها فرزند مقتول یعنی مونا ضیا بخشیده شود اما مجموعه اتفاقات در صحنه و پشت صحنه این برنامه هر دو زن جوان را در چالشی جدی برای تصمیم‌گیری قرار می‌دهد.

بهناز جعفری، صدف عسگری، بابک کریمی، آرمان درویش، فرشته حسینی، فقیهه سلطانی، فروغ قجابگلو، زکیه بهبهانی، رامونا شاه، ساغر صباحی، حسن جودکی، محمد ساربان، کمال هاشمی، ولی الله ریگی، فرهاد فداکار، لیلا شفاعی مهر، محمود ذوالفقاری، نسا افرنگه، مریم خداوردی، بنفشه غفاری، بهنام داوری، سارا والیانی، بهرام افشار و با حضور فرشته صدرعرفایی بازیگران فیلم «یلدا» هستند.

کد خبر 4999011 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم یلدا مسعود بخشی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی ویروس کرونا موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی نواحی رادیو نمایش کنسرت آنلاین شبکه پنج سیما شبکه سه سیما آلبوم موسیقی فیلم مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال در آستانه حذف: دیویس توخل را به فینال می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ که با یک تعویض اجباری وارد بازی شد، توانست در نیمه دوم بازی مقابل رئال مادرید دروازه میزبان را باز کند.

دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ در استادیوم سانتیاگو برنابئو مطابق انتظار آغاز شد. سفیدپوشان بر بازی مسلط بودند و بارها دروازه مانوئل نویر را تهدید کردند اما هر بار این دروازه‌بان آلمانی مانع از تلاش آنها شد.

در دقیقه ۶۸ هری کین در قوس میانه میدان با پاسی دیدنی دیویس را در سمت چپ صاحب توپ کرد. او از همانجا به مسیرش ادامه داد و پس از ورود به محوطه جریمه با شوتی فنی با پای غیرتخصصی به سمت مخالف، دروازه آندری لونین را باز کرد و بخش قرمزپوش برنابئو را به هوا برد.

حالا با این گل بازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ۳-۲ شده است و بایرنی‌ها شانس بسیار زیادی برای رسیدن به مرحله بعد و تحقق فینال تمام آلمانی دارند.

نکته جالب این است که توماس توخل در بازی‌های اخیر اعتماد زیادی به دیویس نداشت و در این بازی هم او را بر روی نیمکت قرار داده بود اما به دلیل مصدومیت سرژ گنابری مجبور شد او را به بازی بفرستد.

دیگر خبرها

  • رئال در آستانه حذف: دیویس توخل را به فینال می‌برد
  • تفسیر بایرن از دیدار با رئال: دوئل آلمانی‌ها! (عکس)‏
  • واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی
  • نبرد آخر توخل: بایرن با تمام توان برابر رئال
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • حاشیه‌ها «لایه‌های دروغ» را به «تاوان» رساند؟
  • بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت