Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: توزیع گاز مایع در منطقه خراسان رضوی با هدف توسعه دولت الکترونیک، به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری در این‌باره اظهار کرد: توزیع گاز مایع پیش از این به صورت حواله دستی و از طریق عوامل توزیع انجام می‌شد که این روش سنتی بود و امکان نظارت کامل میسر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: از مهم‌ترین اهداف این طرح که از 20 مرداد در کلانشهر مشهد اجرایی شده و در دیگر شهرستان‌ها نیز در حال اجراست، توسعه دولت الکترونیک و لغو مبادلات کاغذی و پولی با توجه به شیوع بیماری کرونا و از طرفی امکان نظارت بیشتر بر توزیع و مشخص شدن مصرف‌کنندگان واقعی است.
مدیر شرکت ملی پخش منطقه خراسان رضوی گفت: مشترکان جدید می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند.
اصغری افزود: پس از این اقدام با تأیید ارگان متولی مربوطه، اطلاعات شهروندان به دستگاه کارت‌خوان عامل توزیع مورد نظر منتقل می‌شود و می‌توانند سیلندر گاز مایع خود را با قیمت مصوب تحویل بگیرند.
وی تأکید کرد: در این طرح دو گروه عمده خانوارهای روستایی و حاشیه شهرها و همچنین اصناف و کارخانه‌ها مورد توجه هستند، اما گروه اول به ثبت‌نام نیازی ندارند، زیرا اطلاعات آنها پیش از این در سامانه ثبت شده است.
مدیر پخش منطقه خراسان رضوی گفت: گروه اصناف و کارخانجات یک ماه فرصت دارند اطلاعات مربوط به پروانه کسب و دیگر مشخصات خود را ثبت کنند.
اصغری افزود: در ماه نخست اجرای این طرح، با تعاملات صورت گرفته، دارا بودن پروانه کسب معتبر اجباری نیست، اما از ماه‌های آینده باید از اتحادیه یا انجمن صنفی مربوطه، مجوزهای لازم را کسب کنند.
وی تصریح کرد: خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان با دریافت رسید از عاملان توزیع امکان‌پذیر است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه خراسان رضوی گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ بوده و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در نشست مشترک هیئات اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان زرقان گفت: نهایت ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار گرفته شود تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، افزود: به حمد الهی در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، افزود: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمامی عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رای دادن با استفاده از صندوق های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ  و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان کلیه شعب اخذ رای را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توفان شدید غرب و جنوب خراسان رضوی را درنوردید
  • طعنه سنگین عباس عبدی به کاظم صدیقی درپی ادعای توزیع بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع