Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:01:23 GMT

دریانوردان بوشهری بی گُدار به آب نزنند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۳۸۸

دریانوردان بوشهری بی گُدار به آب نزنند

فرج‌الله شکوهی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود از ظهر امروز (شنبه) تا سه‌شنبه، در برخی ساعات روز به سبب وزش باد به نسبت شدید و گاهی شدید، خلیج‌فارس و سواحل استان به تناوب مواج باشد.

وی افزود: بر این اساس امروز در سواحل شمالی و مرکزی (بندر دیلم تا مُطاف)، در ساعاتی از عصر و شب ارتفاع موج به ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر می‌رسد و فردا (یکشنبه ۲۶ مرداد) ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوهی پور ادامه داد: ارتفاع موج دوشنبه (۲۷ مرداد) در سواحل مرکزی و جنوبی (لاور ساحلی تا عسلویه) در بعدازظهر تا اواخر شب ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود و سه‌شنبه (۲۸ مرداد) در سواحل شمالی، مرکزی و جنوبی استان به ۹۰ تا ۱۵۰ و گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه در این مدت از ترددهای دریایی غیرضروری تا حد امکان خودداری شود، گفت: آسمان تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد خواهد بود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد، در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان بیشتر شمال غربی تا غربی و در نواحی جنوبی بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و در برخی ساعات تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی پور اضافه کرد: ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فرا ساحل گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 4999006

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر بوشهر خلیج فارس ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت : در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اواخر وقت امروز هم احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و بویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود : طی امروز و فردا  وزش باد‌ها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

وی گفت : تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت (دهدز) با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • بارش های بهاری
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود