Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوحدی با صدور پیامی به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ضمن تبریک این روز فرخنده خدمت مقام معظم رهبری (حفظه الله)، آزادگان عزیز و خانواده بزرگوارشان، موفقیت، سعادت و سلامتی را برای مردم شریف کشور از درگاه پروردگار متعال مسئلت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ایثار، متن پیام سعید اوحدی به شرح زیر است:

 

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ (سوره فصلت/آیه ۳۰)

 

به یقین کسانی که گفتند: پروردگار ما خداوند یگانه است، سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که نترسید و غمگین مباشید و بشارت ما بر شما آن بهشتی که به شما وعده داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیست و شش مردادماه، فرازی فاخر در تاریخ انقلاب اسلامی و بی‌گمان از مصادیق درخشان «ایام الله» است. این روز به یاد ماندنی و مبارک، یادآور پیروزی بزرگ ملت شریف ایران و بازگشت سرافرازانه آزادگان رسته از بند دشمنان متجاوز به میهن اسلامی است. دلاورمردانی نستوه و استوارقامت که معنا و مصداق عالی و اصیل ایمان، جهاد و مقاومت را نمایان ساختند و نماد پایداری ملت بزرگ ایران شدند.

 

استوارمردانی بصیر که با جهاد و دفاع از ارزش‌های الهی، اسلامی و انقلابی سالیان طولانی، رنج ایام اسارت را به جان خریدند و استوار و سرافراز بر عهد خویش با پروردگار و با بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و ملت شریف ایران ایستادند و پیروزمندانه به آغوش میهن پرافتخار خویش بازگشتند. کارنامه سراسر افتخار این اسوه‌های استواری، الگویی جاودانه از جهاد و مقاومت است که حقانیت دفاع مقدس مردم ایران، عظمت اسلام و اقتدار ایران اسلامی را در برابر جهانیان به اثبات رسانده است.

 

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دوران سخت اسارت را ذخیره بزرگ معنوی برای آزادگان نامیدند و فرمودند: «مرارت‌ها و سختی‌های دوران اسارت، روحیه و اراده آزادگان را برای پیشرفت به سمت اهداف انقلاب، آماده و قوی کرده است. آزادگان در زمره بهترین سربازان انقلاب، آزموده‌ترین فرزندان این ملت و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و مورد امید و اعتماد نظام محسوب می‌شوند». (بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از آزادگان، ۱۳۷۱/۵/۲۶)

 

بی‌گمان عنایت خاصه الهی مشمول این مؤمنان صدیق شده است و شأن و جایگاه رفیع آزادگان ارجمند در قلب و روح ملت ایران جاودانه خواهد بود.

 

آزادگان عزیز، امروز نیز همچون همیشه و در تأسی به شعار ماندگار سید آزادگان حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر ابوترابی فرد که: «پاک باش و خدمتگزار»، ادامه‌دهندگان طریق تابناک شهیدان گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی هستند و ملت شریف ایران تا همیشه‌‌ی تاریخ، قدردان ایثار و استواری این عزیزان خواهند بود.

 

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده خدمت مقام معظم رهبری (حفظه الله)، آزادگان عزیز، خانواده غیور محترم و بزرگوارشان، موفقیت، سعادت و سلامتی را برای مردم شریف کشورمان، از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آزادگان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیروهای مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899452

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"