Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@15:32:42 GMT

سد بزرگ ۵۲۵ دقیقه‌ای پیش روی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۶۴۱

سد بزرگ ۵۲۵ دقیقه‌ای پیش روی استقلال

رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر باید امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادی آخرین دیدار خانگی خود را مقابل دیگر تیم تهرانی یعنی پیکان انجام دهد.

این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که هر ۲ تیم در فرم خوبی هستند. استقلال در هشت بازی قبلی خود شکست نخورده و پیکان نیز در ۶ دیدار این رکورد را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی هر ۲ تیم بعد از شروع مجدد مسابقات تنها در نخستین بازی‌شان شکست خوردند.

«فرهاد مجیدی» و شاگردانش برای قطعی کردن سهمیه نیاز به پیروزی در این دیدار دارند و در سوی مقابل پیکان هم برای قطعی کردن بقای خود می‌تواند با دشت سه امتیاز از استقلال به این مهم دست پیدا کند. عملکرد خوب خط حمله استقلال در این هفته‌ها و همچنین درخشش خط دفاع پیکان در همین برهه زمانی باعث شده تا معادلات بازی امشب پیچیده شود.

بیشتر بخوانید: دو ملی پوش استقلال در آستانه تمدید قرارداد

استقلال بعد از بازی با تراکتور، در ۶ دیدار لیگ و جام حذفی توانسته گلزنی کند و در چهار بازی اخیر در هر دیدار ۲ گل به ثمر رسانده است. در طرف مقابل پیکان بعد از گل دقیقه ۱۵ که از ذوب‌آهن دریافت کرد در ۵۲۵ دقیقه بعدی هیچ گلی نخورد و حالا آیراپتیان، گلر پیکان به دنبال این است تا ششمین کلین‌شیت متوالی خود را به ثبت برساند.

باید دید در این دوئل جذاب کدام یک موفق خواهند شد. استقلال به گلزنی‌هایش ادامه می‌دهد یا پیکان بازهم دروازه‌اش را بسته نگه می‌دارد و از آن مهم‌تر کدام تیم به هدف خود یعنی پیروزی می‌رسد؟

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229610 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • تمجید از ناجیان استقلال و پرسپولیس در رسانه ازبکی
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن