Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:06:23 GMT

راه اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در استان تهران 

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۶۶۴

راه اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در استان تهران 

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی انجام می‌شود، گفت: این اطعام با همکاری مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

وی به تعداد آشپزخانه‌های که در ماه محرم و صفر در آنها غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود، اشاره کرد و افزود: به نیت تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: علاوه بر طبخ و توزیع غذا، سبد کالا شامل کالاهای اساسی و ضروری تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد.

پرپنچی با بیان اینکه طرح اطعام حسینی در ادامه اجرای رزمایش «ایران همدل» است، تصریح کرد: در مرحله اول این رزمایش یک میلیون و ۶۰ هزار پرس غذای گرم و ۴۴۲ هزار سبد کالا بین نیازمندان توزیع شده است.

وی به راه‌های کمک به طرح اطعام حسینی اشاره و خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های زیر کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر در قالب اطعام حسینی اختصاص دهند:

شماره کارت ۲۰۰۸‏-۰۰۰۰‏-۹۹۷۹‏-۶۰۳۷‬ یا شماره گیری کد دستوری #۰۲۱*۱*۸۸۷۷* یا شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵‏-۰۲۱ و درج عدد ۱۴‬ و یا اپلیکیشن بانی خیر banikheir.ir

کد خبر 4998971

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران ویروس کرونا روز خبرنگار شهرداری تهران انفجار بیروت قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی وضعیت راهها پیش بینی وضعیت هوا سرهنگ نادر رحمانی وضعیت هوای تهران محسن حاجی میرزایی شورای شهر اطعام حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • معرفی کابینت های جدید
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان