Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از مناسب‌سازی ۵۶ میدان و بازار میوه و تره‌بار برای حضور سالمندان و بازنشستگان تا پایان سال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید سعید راد تلاش برای حفظ آرامش بازار و ثبات نسبی قیمت‌ محصولات در میادین میوه و تره بار را از جمله اقدامات این سازمان در حمایت از خانواده‌ها و بازنشستگان دانست و گفت: براساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته، در بخش میوه میانگین اختلاف قیمت در میادین میوه و تره‌بار نسبت به سطح شهر، 33 و نیم درصد است که این تفاوت قیمت در بخش سبزیجات و صیفی‌جات به 36 درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون 85 میدان و بازار میوه و تره بار از مجموع 245 میدان و بازار موجود برای سالمندان مناسب‌سازی شده است، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 30 بازار موجود به علاوه 26 بازار جدیدی که ساخت آنها امسال آغاز می‌شود نیز در سال جاری مناسب‌سازی می‌شوند و به این ترتیب، تا پایان سال بیش از نیمی از میادین و بازارهای میوه و تره بار، تسهیل‌گر حضور امن و راحت سالمندان در این مراکز است.

راد با بیان اینکه میادین میوه و تره بار با توجه به فضای مناسب، قیمت معقول، کیفیت مطلوب و رعایت حقوق شهروندان، همواره مورد توجه خانواده‌ها بوده‌اند، تصریح کرد: البته در شرایط موجود، با توجه به خطر ابتلا به ویروس کرونا به ویژه در فضاهای شلوغ و پرجمعیت، به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامت‌شان، از مراجعه خانوادگی به این مراکز خودداری کرده و فرزندان‌شان را به همراه خود نیاورند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان از سالمندان و بازنشستگان به عنوان «گنجینه»‌های جامعه نام برد و خاطرنشان کرد: از افتخارات ما، اعتماد بازنشستگان و سالمندان  به میادین و بازارهای میوه و تره بار است و به همین دلیل، بخش قابل توجهی از مشتریان ما را این عزیزان تشکیل می‌دهند و از این رو، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا این سازمان را به «سازمان دوستدار سالمندان» تبدیل کنیم.

کاهش قیمت 13 محصول در میادین میوه و تره‌بار تهران245 میدان میوه و تره‌بار پایتخت روز عید غدیر باز است

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان میادین بیشتر بخوانید... ۲۴۵ میدان میوه و تره‌بار پایتخت روز عید غدیر باز است کاهش قیمت ۱۳ محصول در میادین میوه و تره‌بار تهران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۴۵ میدان میوه و تره‌بار پایتخت روز عید غدیر باز است کاهش قیمت ۱۳ محصول در میادین میوه و تره‌بار تهران واژه های کاربردی مرتبط سازمان میادین پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چه ترکیبات گیاهی برای "درمان کرونا در طب سنتی" استفاده می‌شود؟ ۲ وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۳۰۰هزار نیروی انسانی مواجه است ۳ فیلم/ واژگونی پژو ۲۰۶ سرقتی حین فرار از دست پلیس ۴ دلیل ایجاد صف وصول مهریه و راهکار کاهش مراجعات از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد ۵ انفجار و آتش‌سوزی شدید در ساختمان ۴ طبقه در خیابان فخر رازی + فیلم و تصاویر ۶ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم ۷ آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان ۸ مرگ راکب موتورسیکلت حین لایی‌کشی در باغ‌آذری مهمترین اخبار اجتماعی مشخص نیست حدود ۵۰ درصد از حقوق "دانشجومعلمان" برای چه کسر می‌شود؟!/ عدم صداقت مسئولان و هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان با دانشجومعلمان ماده اولیه واکسن کرونای ایرانی تولید شد/بخش عمده واکسن‌‌های آنفلوانزای امسال وارداتی است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته "اجاره دادن کودکان" به افراد سودجو برای کار در معابر و خیابان‌ها! مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میادین سازمان میادین میادین میوه و تره بار میدان و بازار مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، این گجت با روشی متفاوت از متدهای معمول مانند فن و لباس های حجیم، یک راه حل ساده تر برای مدیریت دمای بدن در محیط های مختلف ارائه می کند.

Reon Pocket5 یک فن ساده نیست بلکه ماژول ترمو الکتریک و مجموعه ای از حسگرها دارد تا اطراف فرد آب وهوایی خاص بسازد. این حسگرها دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات او را رصد می کنند تا راحتی او را فراهم کنند.

دستگاه مذکور دارای ۵ درجه خنک کنندگی برای روزهای گرم و ۴ درجه گرما برای مواقع سردتر است. گجت برای بهبود عملکرد همراهReon Pocket Tag عرضه می شود که یک حسگر کوچک برای ردیابی دما و رطوبت مناسب است و داده های جمع آوری شده را به دستگاهی می فرستد که روی گردن قرار می گیرد. این روند به Reon Pocket5کمک می کند تا براساس احساس سرما و گرمای کاربر، دما را متناسب کند.

همچنین افرادی که تمایل دارند به طور دستی این گجت را کنترل کنند، می توانند از یک اپلیکیشن مخصوص استفاده و سطح گرما و سرما را با کمک بلوتوث تطبیق دهند. این اپ قابلیت شخصی سازی را دارد و برای فعالیت هایی مانند کوهنوردی با دمای سناور مناسب است.

عمر باتری گجت با یک بار شارژ ۱۷ ساعت اعلام شده که برای استفاده بیشتر نیز مناسب است.

طرح اولیه Reon Pocketقبلا ارائه شده بود. سیستم کنترل آب وهوای شخصی سازی شده سونی در سال ۲۰۱۹ میلادی در ژاپن ارائه شد و نسخه های بعدی آن نیز در بازارهای آسیایی عرضه شدند. Reon Pocket5 برای عرضه جهانی ارائه و نخست در انگلیس فراهم خواهد شد.

کد خبر 6094776 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است