Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول نکوئیان با اشاره به اینکه طرح هر مسجد یک نانوایی با هدف تامین نان خانواده های نیازمند حاشیه شهرهای استان خراسان شمالی راه اندازی شده است، گفت: تاکنون 300 نانوایی برای اجرای این طرح شناسایی و سازماندهی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول نکوئیان، رئیس سازمان بسیج اصناف خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با طرح هر مسجد یک نانوایی اظهار داشت: این طرح کاملا استانی و در راستای بیانات مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه، با همکاری سازمان بسیج محلات و بسیج جامعه زنان استان در استان کلید خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی برخی از خانواده ها توانایی تهیه نان روزانه شان را ندارند، گفت: با محوریت مساجد هر محله نیازمندان، خیران و نانوایی ها شناسایی شده اند که به صورت سازماندهی شده مشکل تهیه نان روزانه این خانواده ها حل شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در فاز نخست این طرح حاشیه شهرها و در فاز بعدی روستاها پوشش داده می شوند، گفت: این طرح خاص شرایط کرونایی حال حاضر نیست و براساس برنامه ریزی های انجام شده به صورت مداوم و برای پوشش تمامی نانوایی هایی استان خواهد بود.

نکوئیان با بیان اینکه در این طرح هر فرد با اهدا یک نان می تواند یک خیر باشد، گفت: کارت هایی براساس تعداد اعضای خانواده ها به این نیازمندان تحویل داده می شود که در زمان حضور در نانوایی با ارائه کارت نان را به صورت رایگان دریافت می کند.

وی یادآور شد: تمامی صحبت ها با نانوایی ها برای برخورد و نحوه توزیع نان بین این خانواده ها انجام شده است که کرامت و شان این خانواده ها حفظ شود.

نکوئیان با بیان اینکه نانوایی ها مشرف به خانواده های محله ای که در آن حضور دارند، هستند، گفت: تعدادی از خانواده ها توسط نانوایی محل شناسایی و معرفی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شناسایی خانواده ها در حال حاضر در حال انجام است، گفت: در فاز نخست این طرح در سراسر استان خراسان شمالی 300 نانوایی برای اجرای این طرح شناسایی و سازماندهی شده اند.

رئیس سازمان بسیج اصناف خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح هر مسجد یک نانوایی همزمان با روز اول محرم در سراسر استان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان شمالی خانواده ها نانوایی ها یک نانوایی یک نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: فرش به عنوان زیست‌بوم منطقه خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: هنرستان‌های خراسان شمالی زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.

وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هنرستان‌ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

بیات از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تجهیز و نوسازی به هنرستان‌های خراسان شمالی در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم برای سال جاری افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین