Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار فرانکفورت اخیراً از شرکت چینی سازنده برنامه محبوب تیک تاک دعوت کرده است تا دفتر مرکزی جهانی خود را در این شهر آلمان راه اندازی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا، رسانه های آلمان گزارش دادند که پیتر فلدمن، شهردار فرانکفورت اخیراً از شرکت چینی سازنده برنامه محبوب تیک تاک دعوت کرده است تا دفتر مرکزی جهانی خود را در این شهر آلمان راه اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه دعوت فلدمن به بایت دنس، شرکت چینی مالک برنامه تیک تاک، ابتدا روز چهارشنبه توسط "ژورنال فرانکفورت" و سپس توسط فرانکفورت آلجمین زیتونگ و مجله اشپیگل گزارش شد.

تیک تاک به علت ممنوعیت فعالیت خود در آمریکا از ترامپ شکایت می‌کندابراز تمایل توئیتر برای خرید تیک تاک در آمریکاروسیه: محدودیت‌های آمریکا علیه «تیک تاک» رقابت ناعادلانه است

فلدمن، در این نامه ، نوشت: فرانکفورت افتخار می کند که به یکی از شلوغ ترین قطب های اینترنت در جهان و میزبان تعداد زیادی از مراکز داده و همچنین بسیاری از متخصصان مجرب در منطقه تبدیل شده است.

این شهردار آلمانی همچنین بر موقعیت اصلی این شهر در اروپا و روابط بسیار عالی با چین از طریق شهر گوانگژو تأکید کرد.

فلدمن در ادامه تأکید کرد که فرانکفورت یک مکان ایده آل برای شرکت های فناوری اطلاعات و به ویژه برای دفتر مرکزی بین المللی تیک تاک است.

شرکت بایت دنس نیز از دعوت شهردار فرانکفورت استقبال کرده و به ژورنال فرانکفورت گفته است که این شرکت از علاقه فرانکفورت بسیار خوشحال است.

سخنگوی این شرکت به ژورنال فرانکفورت گفت: بایت دنس در نظر دارد دفتر مرکزی تیک تاک را در خارج از ایالات متحده برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان در سراسر جهان راه اندازی کند اما اظهار نظر قطعی در مورد مکان احتمالی هنوز امکان پذیر نیست.

این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا جمعه شب در ادامه سیاست های خود علیه چین و به بهانه نگرانی درباره امنیت ملی به بایت دنس دستور داد تا ظرف 90 روز دارایی های خود را در آمریکا بفروشد.

شرکت بایت دنس نیز هفته گذشته از تصمیم خود برای شکایت از دولت ترامپ به علت بیرون راندن این شرکت از بازار ایالات متحده خبر داد.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,85,86/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۵|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد ۳ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۵|هر اونس طلا ۱۹۴۵ دلار شد ۴ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۵|پیش بینی رگبار باران در برخی استان ها تا چهارشنبه/ کاهش محسوس دما در شمال ۵ ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سهام عدالت فروخته شد ۶ حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم‌واریزی/ تأخیر ۱۲۰۰۰ متقاضی در واریز آورده اولیه ۷ تولیدکننده بزرگی که زمانی کفش واکس می‌زد + فیلم ۸ فروش اوراق سلف نفتی وزارت نفت با مصوبه شورای سران متفاوت است مهمترین اخبار اقتصادی گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق بزرگ‌ترین افت تاریخ بورس رقم خورد حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم‌واریزی/ تأخیر ۱۲۰۰۰ متقاضی در واریز آورده اولیه مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی سازی| امارات ابزار طرح‌های صهیونیسم در منطقه/ انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل ماده اولیه واکسن کرونای ایرانی تولید شد/بخش عمده واکسن‌‌های آنفلوانزای امسال وارداتی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان دفتر مرکزی ترین اخبار راه اندازی بایت دنس تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پویش هشتگ معلم عزیزم بمناسبت روزمعلم در فضای مجازی صدا و سیمای آبادان راه اندازی شد.
علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند عکس یادگاری یا ویدئو‌های کوتاه خود را همراه با معلم‌هایی که میخواهند از آنها تشکر کنند در وب سایت تلوبیون یا از طریق شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۴۴ در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا، بله، شاد) به اشتراک و یا ارسال کنند.
به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از طرف آموزش وپرورش شهرستان آبادان تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!