Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@18:56:10 GMT

قائدی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۰۳۸

قائدی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد

مهاجم استقلال مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر امشب به مصاف پیکان خواهد رفت.

ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی با صلاحدید کادر فنی نتوانستند آبی‌پوشان را در دیدار امشب همراهی کنند. در این بین مهدی قائدی مهاجم استقلال که شایعه شده بود دچار آسیب‌دیدگی است، بدون هیچ مشکلی در تمرینات آبی‌پوشان حضور یافت و مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی این روزها به دنبال زدن گل دهم خود است و به خاطر همین با انگیزه بیشتری در تمرینات حضور پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی قایدی تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران

علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بند‌های خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیرو‌های این شهرداری در وضعیت آمادباش کامل قرار دارند گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی آماده‌‍ باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیش گیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام می‌باشد گفت: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

  ضیاءالدینی بیان کرد: از صبح امروز بیش از ۵۰۰ تماس تلفنی با مرکز پیام این شهرداری انجام شده است و بیش از ۱۵۰ مورد رفع آبکرفتگی در سطح شهر توسط نیرو‌های شهرداری انجام شده است.

وی افزود:شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ این شهرداری تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران