Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:13:52 GMT

۶ شهر استان گلستان از وضعیت قرمز خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۴۴۱

۶ شهر استان گلستان از وضعیت قرمز خارج شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: وضعیت کرونا در گلستان وارد شیب نزولی شده و در حال حاضر ۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 411 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 86 بیمار در آی‌سی‌یو و 34 بیمار به دستگاه وصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد افزود: شهرستان‌های بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، رامیان، گالیکش و مراوه تپه در وضعیت زرد قرار دارند، سایر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز هستند و وضعیت بندرگز و کردکوی نگران کننده است.

فاضل ادامه داد: در سه هفته گذشته نسبت به وضعیت شرق استان به خصوص شهرستا‌های گنبدکاووس، کلاله و مینودشت دغدغه داشتیم اما این منطقه اکنون وارد شیب نزولی شده که نشان می‌دهد مردم حتی در عید قربان هم رعایت‌های خاص خودشان را داشتند. پیش بینی ما این است که اگر تعداد بیماران بستری به 380 نفر برسد وضعیت استان گلستان زرد خواهد شد.

استان خوزستان در مسیر مهار کرونا؛ تنها 2 شهر وضعیت قرمز دارندوضعیت قرمز کرونایی در 6 شهر استان گیلان / 30 درصد‌ بستری‌شدگان ‌‌مسافرندتعداد مبتلایان به کرونا در استان گیلان 100 درصد افزایش یافت/ وضعیت قرمز 6 شهرستان

وی یادآور شد: در سه هفته اخیر تعداد کودکان بستری شده کاهش داشته و در حال حاضر 10 کودک در بیمارستان طالقانی گرگان و پنج کودک در بیمارستان طالقانی گنبدکاووس بستری هستند و در دو ماه اخیر سه کودک فوت کردند که همه آنها بیماری زمینه‌ای داشتند.

فاضل اضافه کرد: در مجموع از سه هزار و 500 نفر در استان گلستان تست کرونا گرفته شده که پاسخ تست دو هزار و 700 نفر مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه عزاداری محرم با کمک مردم و نهادهای مختلف در شان این ایام برگزار خواهد شد، گفت: ستاد ملی و سازمان تبلیغات پروتکل‌های برگزاری عزاداری را مشخص کرده که هیئت‌ها و مردم باید این پروتکل‌های را برای حفظ سلامت رعایت کنند.

فاضل افزود: در این مدت حدود 70 میلیارد تومان برای تامین تجهیزات مقابله با کرونا در استان هزینه شده و بار اقتصادی منفی تحمیل شده به بیمارستان‌ها را هنوز نمی‌توان محاسبه کرد.

وی ادامه داد: چهار دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان‌های پیامبر اعظم گنبدکاووس، پنج آذر و صیاد شیرازی گرگان و بیمارستان کلاله تامین شد و مشکل اکسیژن در سطح استان نداریم. برای مهرماه پیش بینی کرده‌ایم که برای هر 14 بیمارستان تانک اکسیژن تامین کنیم.

انتهای پیام/588/ح

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... وضعیت قرمز کرونایی همچنان در استان ایلام ادامه دارد همه چیز درباره تشکیل کلاس مدارس از ۱۵ شهریور در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید ۷ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وضعیت قرمز کرونایی همچنان در استان ایلام ادامه دارد همه چیز درباره تشکیل کلاس مدارس از ۱۵ شهریور در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید ۷ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد مهمترین اخبار استانها امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم توصیه عضو مجلس خبرگان رهبری به رسانه‌ها / انتشار اخبار با چاشنی شیطنت ‌‌دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند + فیلم گزارش|شیر تو شیر قیمت لبنیات در زنجان / تولید‌کننده و مصرف‌کننده در سیاه‌چاله تورم گرفتار شده‌اند ‌‌۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی‌سازی| امارات ابزار طرح‌های صهیونیسم در منطقه/ انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل عام ملت یمن شریکند روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت قرمز کرونا وضعیت قرمز استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه باخرز در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان گفت: ۱۰ سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم باخرز میگذرد و مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است. او افزود:آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند راه‌اندازی و تجهیز کامل این بیمارستان است.

وی با اشاره به بلااستفاده بودن اتاق عمل در این بیمارستان به دلیل نبود جراح و متخصص افزود:چرا باید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان خاک بخورد و کسی به فکر نیست؟ چرا در این دولت مردمی که به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش میکند کسی برای تجهیز کامل بیمارستان و پزشک متخصص و بیهوشی و جراح اقدامی نمیکند؟

 امام جمعه باخرز به موضوع نداشتن صرفه اقتصادی برای حضور جراح و متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت:چرا می‌گویند این موضوع صرفه اقتصادی ندارد؟ آیا زمانی که جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند آنها هم به منافع اقتصادی فکر میکردند؟

دیگر خبرها

  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود