Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:28:39 GMT

ضرر میلیونی از ناحیه کوتینیو؛ بارسا دست به دعا شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۴۴۳

ضرر میلیونی از ناحیه کوتینیو؛ بارسا دست به دعا شد!

تبعات شکست سنگین بارسا از بایرن مونیخ همچنان ادامه دار است و در صورت قهرمانی باشگاه آلمانی، بارسا 5 میلیون یورو نیز ضرر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در زمستان سال 2018 بود که بارسلونا بعد از مذاکرت مستمر و طولانی با باشگاه لیورپول موفق شد با هزینه 120 + 40 میلیون یورو فیلیپه کوتینیو را به خدمت بگیرد، اما دوران افت طولانی مدت و عجیب این بازیکن از همان ابتدای ورود به باشگاه بارسلونا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

فیلیپ کوتینیو هرگز در باشگاه جدید نتوانست دوران درخشش در لیورپول را تکرار کند و تنها یک سال و نیم بعد از انتقال به بارسلونا بود که به صورت قرضی و در تابستان گذشته راهی بایرن مونیخ شد. در طول یک فصل حضور در آلمان، مصدومیت های متوالی باعث شد فیلیپ کوتینیو قادر به تکرار روزهای خوش گذشته نباشد و در نهایت نیز بند خرید او فعال نشد و او به بارسا باز خواهد گشت.

 

 

 

 

شب گذشته در جریان بازی بایرن و بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ستاره برزیلی بهترین فرصت را برای اثبات ارزش هایش به آبی اناری ها پیدا کرد. او در یک ربع پایانی وارد زمین شد و توانست شکست بارسا را سنگین تر کند. گران قیمت ترین بازیکن تاریخ بارسا گل های هفتم و هشتم بایرن را به ثمر رساند و البته خوشحالی هم نکرد. کوتینیو به این شکل انتقام سختی از بارسا گرفت اما ضرر او به آبی اناری ها فقط از ناحیه گل ها نبود.

 

 

 

 

طبق ادعای دیلی میل، اگر بایرن مونیخ بتواند فاتح لیگ قهرمانان شود، بر اساس بندی در قرارداد کوتینیو با بارسا، باشگاه کاتالان باید 5 میلیون یورو به لیورپول پرداخت کند. کوتینیو در واقع هنوز بازیکن بارسا محسوب می شود و مهم نیست او با پیراهن این تیم قهرمان اروپا بشود یا با پیراهن تیمی دیگر و در هر صورت بارسا باید به تعهد خود در قبال لیورپول عمل کند.

 

 

بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو بارسلونا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا تنها به سه امتیاز برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان نیاز دارد و حریف این تیم نیز بارسلوناست. 

خیرونا با 71 امتیاز در رده سوم و دو امتیازی بارسلونا قرار دارد و اگر فردا حریف بزرگش را شکست دهد، قطعا فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهد بود. از سوی دیگر بارسا نیز می خواهد بازی را ببرد تا در نبرد نایب قهرمانی 5 امتیاز از خیرونا پیش بیفتد. بازی رفت در زمین بارسا را خیرونا 2-4 برد و بارسا انگیزه انتقام نیز دارد.

وقتی از میچل در مورد بازی فردا سوال شد، او پاسخ داد: «قطعا بارسلونا شانس اول پیروزی خواهد بود. برای برد باید بهترین بازی فصل را انجام دهیم و نقاط قوت بارسا را محدود کنیم. نقاط قوت بارسا ولی بسیار زیادند و ما کار دشواری خواهیم داشت. بارسا در لالیگا بیشترین پرس را به حریفان وارد می کند و می تواند مدت ها توپ را در اختیار داشته باشد و شما را مجبور به دفاع کند. بارسا پس از رئال در قدرت انتقال توپ، دومین تیم برتر لالیگاست. دیگر نیازی نیست بگویم که چه رقیب سختی پیش رو داریم.»

میچل ادامه داد: «البته ما یک مزیت مهم داریم و آن هم بازی در خانه و مقابل هواداران است. مطمئنم تیم 200 درصد توانش را درون زمین خواهد گذاشت تا هواداران خوشحال به خانه برگردند. باید در دفاع و حمله از لحاظ ذهنی در بالاترین سطح باشیم. این فاکتوری کلیدی است. ما می دانیم که بارسا کنترل بیشتری روی توپ خواهد داشت و ما هم تیمی نیستیم که اصرار به ارسال پاس های متعدد داشته باشد. گفتم بارسا شانس اول است ولی فردا ممکن است ما برنده شویم و شاهد یک اتفاق تاریخی در لالیگا باشیم. این بازی قطعا ارزش تماشا دارد.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • رونمایی از پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 + عکس