Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی "ممسنی" از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از 16 ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدهاشم قسام"  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یکی از خیابان‌های شهر ممسنی، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اعزام ماموران به صحنه درگیری مشخص شد که چند نفر جوان و نوجوان به دلیل اختلاف از قبل با یکدیگر درگیر و منجر به چاقو خوردگی یک نفر و فوت وی شده است.

سرهنگ "قسام" تصریح کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل و عوامل نزاع دسته جمعی که فراری شده بودند آغاز شد و سرانجام در کمتر از 16 ساعت با اشراف اطلاعاتی، ماموران مخفیگاه متهمان را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی، 9 نفر که قاتل هم جزو آنها بود را دستگیر کردند.

دستگیری قاتل کمتر از 16 ساعت در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان "ممسنی" با بیان اینکه متهم در مقر انتظامی و در تحقیقات مقدماتی به ارتکاب قتل به دلیل درگیری و اختلافات قبلی اقرار کرد، عنوان داشت: قاتل به همراه همدستان خود به منظور سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا قتل حادثه پلیس قاتل اخبار حوادث قتل چاقو جوان نوجوان درگیری خیابانی اخبار فارس عکس کرونا تلگرام دختر ایران خانواده مرداد اخبار تهران قتل همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند