Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@15:54:20 GMT

ایمن سازی حدفاصل خط مترو و آزادراه تهران-قم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۷۶۶

ایمن سازی حدفاصل خط مترو و آزادراه تهران-قم

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نور الله خادم گفت: طبق بررسی کارشناسان ما، فنس‌های خط مترو تهران به فرودگاه امام (ره) به طول ۳۰ کیلومتر بسیار به یکدیگر نزدیک بودند.

وی افزود: از آنجایی که این مسیر، پر تردد‌ترین نقطه بزرگراه تهران-قم است، تا کنون باعث ایجاد حوادث بسیاری شده است.

رییس پلیس راه تهران بزرگ ادامه داد: به طوریکه در سال‌های گذشته، در اثر انحراف خودرو‌ها در آزادراه و برخورد با این فنس حوادث ناگواری رقم خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خادم گفت: با توجه به اهمیت موضوع، جلسات متعددی با قرارگاه خاتم و راهداری استان تهران برگزار شد و مقرر شد این منطقه ایمن سازی شود.

وی افزود:از روز گذشته، عملیات ایمن سازی بین آزادراه و خط مترو با نصب نیوجرسی‌های بتنی آغاز شده است.

این مقام انتظامی گفت: انشااله با سرعت، تمامی این محل با نصب زیرساخت ها، ترددی امن را فراهم خواهند کرد.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس پلیس راه پایتخت سرهنگ نور الله خادم حدفاصل خط مترو و آزادراه تهران-قم ایمن سازی حدفاصل خط مترو و آزادراه تهران-قم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس راه پایتخت ایمن سازی تهران قم خط مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یعقوب اندامی افزود: از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت و با وجود پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

او تصریح کرد:، اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد در کشور وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال گروه‌های هدف در استان همدان انجام می‌شود. 

مدیرگروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال نیز در دو مرحله ۲ تا۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کودکان زیر ۵ سال در استان انجام می‌شود. 

یعقوب اندامی افزود: گروه‌های هدف این برنامه واکسیناسیون همه مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و همه کودکان زیر ۵ سال که احتمالا همراه مادران خود در زندان اقامت دارند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟