Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:43:22 GMT

شهردار آستارا از آزادگان سرافراز تجلیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۷۸۱

شهردار آستارا از آزادگان سرافراز تجلیل کرد

شهردار بندر مرزی آستارا ضمن دیدار با آزادگان سرافراز از ایثارگری های آنان در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در آستانه ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی؛ شهردار آستارا به همراه رییس اداره بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل شهرداری امروز(شنبه، ۲۵ مرداد) در منزل تعدادی از آزادگان سرافراز حضور یافت و و با اهدای لوح تقدیر از صبر و مجاهدت آزادگان در زمان اسارت و تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پس از بازگشت به وطن تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«جواد معیتی» در این دیدارها اظهارکرد: یکی از مسائل مهمی که نباید با گذشت زمان کمرنگ شود، درک فداکاری ها، رشادت ها و صبر و استقامت آزادگان دوران دفاع مقدس است که ولی نعمتان ما هستند.

 

شهردار بندر آستارا افزود: ملت ایران هیچگاه فداکاری و حماسه افرینی آزادگان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس را فراموش نمی‌کند و همواره قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این اسوه‌های صبر و ایثار خواهند بود.

 

معیتی گفت: باید آزادگان را الگو واسوه خود در تمام مراحل زندگی قرار دهیم چرا که آنان جوانی و جان خود را در طبق اخلاص نهاده و با صبر و مقاومت برای میهن اسلامی و هموطنان خود جانفشانی کرده‌اند.

 

گفتنی است، در پایان این دیدارها، آزادگان نیز به مرور خاطرات تلخ و شیرین دوران اسارت خود پرداختند و در پایان نیز با اهدا لوح و هدایایی از آزادگان و خانواده هایشان تجلیل و قدردانی شد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از آزادگان سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بندر آستارا شهرداری آزادگان سرافراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، عصر پنجشنبه دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس مهمان شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام بودند و مراسم تشییع این دو شهید که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شدند در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مردم انقلابی و شهید پرور قم تشییع این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را از میدان آل یاسین در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز کردند و این دو شهید گرانقدر به سمت میعادگاه منتظران ظهور بدرقه شدند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران و سید محمد آقامیری استاندار قم در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم بر پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اقامه نماز کرد و در ادامه مراسم تدوین در صحن جامع مهدوی این مکان مقدس که به دستور امام زمان (عج) بنا شده، برگزار شد.

آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت و حجت الاسلام اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در قبور مطهر این دو شهید قرار گرفتند و ابدان این شهدا را در جایگاه ابدی آنها قرار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد