Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی قجری مشاور و دستیار ویژه فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس از برگزاری هم اندیشی تخصصی هیات رئیسه این فراکسیون با دبیران و مدیران گروه اجتماعی رسانه های شاخص کشور خبر داد و گفت: هیأت رئیسه فراکسیون مقابله با آسیب­‌های اجتماعی در اولین نشست عمومی خود، با هدف هم­‌افزایی اقدامات و کنش‌گری موثر در حوزه مسائل و آسیب های اجتماعی، در نظر دارد یک هم اندیشی صمیمی و کارشناسی را با رسانه­‌های فعّال کشور برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست که روز دوشنبه 27 مرداد به میزبانی فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، از نمایندگان رسانه‌­های مختلف اعم از مطبوعات، خبرگزاری ها و شبکه­‌های صداوسیما دعوت شده تا به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و آخرین تحلیل های خود از وضعیت مسائل و آسیب های اجتماعی کشور از منظر رسانه ای و تجربه فعالیت خبری در حوزه اجتماعی، بپردازند.

دستیار ویژه فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی با اشاره به هدفگذاری چنین نشست هایی اظهار کرد: با عنایت به بیانیه ماموریت این فراکسیون مبنی بر هماهنگی و هم افزایی حداکثری با همه مجموعه های درگیر در موضوع آسیب های اجتماعی و نیز پایان دادن به اقدامات جزیره ای و غیرکارشناسی در این زمینه، این فراکسیون با برخورداری از ظرفیت 60 نفر از نمایندگان سراسر کشور به عنوان اعضای آن، همّت مضاعف خود را بر آن داشته تا با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در سطح نهادها، دستگاه ها، رسانه ها و گروه های مردم نهاد فعال در این حوزه، نقش تقنینی و نظارتی خود را در این زمینه به بهترین وجه به انجام برساند.

قجری در پایان افزود: فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی به صورت هفتگی و متناوب هم اندیشی هایی را با گروه های موثر، فعال و دست‌اندرکار در حوزه مسائل و آسیب های اجتماعی تدارک دیده که اولین نشست آن با حضور مدیران اجتماعی رسانه‌ ­های کشور برگزار خواهد شد.

336 / 336 آسیب اجتماعی علی قجری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آسیب اجتماعی علی قجری فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : اصلاح ماده ۵ قانون کارگران ساختمانی، منابع بیمه این کارگران را شفاف کرده و دولت را موظف می‌کند که به صورت دوره‌ای گزارش درآمد و هزینه‌های این بخش را به مجلس ارائه دهد.

وی افزود :  تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

بابایی کارنامی اظهار داشت : طبق این قانون، درآمد کارگران ساختمانی از طریق فرمول مشخصی محاسبه می‌شود و دیگر نیازی به ارائه مدارک و مستندات اضافی نیست.

وی افزود : دولت موظف است آیین‌نامه اجرایی این قانون را به سرعت تدوین و ابلاغ کند.

بابایی کارنامی اظهار داشت : حساب رسمی درآمد نشأت گرفته از فرمول درآمدی منشعب پرونده ساختمان در تامین اجتماعی جدا شده است. این اقدام شفافیت لازم را ایجاد می‌کند و سازمان تامین اجتماعی موظف است هر سه ماه یکبار به مجلس گزارش دهد.

وی افزود :  در قانون جدید، تمهیداتی اندیشیده شده است که با کد ملی هر کارگر می‌توان به راحتی مشخص کرد که آیا او در زمره کارگران ساختمانی است یا خیر.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : حل مشکلات دیگر کارگران ساختمانی مانند ایام بیماری و غرامت بیکاری در دستور کار مجلس دوازدهم قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم