Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

ششمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه مراکز استانها، امروز (شنبه ۲۵ مرداد) به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

اخبار سیاسی- در این گردهمایی حجت الاسلام محمّدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ضمن تبریک اعیاد امامت و ولایت و عید مباهله و قدردانی از مشارکت فعال نمایندگان ولی فقیه در جلسات به شرایط حساس و محدودیت های کرونا اشاره و بر ضرورت برنامه ریزی های ابتکاری در خصوص ماه محرم و صفر تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به نقش نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه در اعتلای فرهنگی کشور افزود: شما نماینده گفتمانی امام امت در مناطق خود هستید و اگر انسجام و اتصال این شبکه از نمایندگان ولی فقیه، امامان جمعه و جماعت برقرار شود میتواند سپهر به گفتمان ولایت را در سراسر کشور برقرار کند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری در ادامه ضمن تشریح برنامه اعتلای فرهنگی و رویکرد نهاد نماز جمعه بر اساس گفتمان امامین انقلاب برای رسیدن به قله شکوفایی، به تبیین ویژگی‌های امامان جمعه در دو حوزه سلوک شخصی و مدیریت فرهنگی پرداخت و گفت: هنر امامان جمعه گفتمان سازی، راهبری و هدایت فرهنگی است و هر یک باید مانند شهید بهشتی در حوزه مأموریتی خود باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حاج علی اکبری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرونا حاج علی اکبری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ویدیو کنفرانس نمایندگان ولی فقیه امامان جمعه نمایندگان ولی فقیه امامان جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی با ائمه جماعات شهرستان رشت اظهار کرد: مردم ائمه جمعه فردی امین و مطمئن جهت بیان مشکلات و درخواست‌های خود تلقی می‌کنند که این امر سبب اطلاع و آگاهی کامل ائمه از بخش بزرگی از معضلات، آسیب‌ها و نیازهای مردم می‌شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ائمه جمعه با استقرار خود در بخش‌ها و شناخت کامل مشکلات و معضلات مردم روستاها در حفظ اتحاد و همدلی بین آنها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، افزود: بنابراین ائمه جمع همواره در مقاطع سخت و حساس با حضور و درایت خود حلال مشکلات هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمام مسؤولان باید پیرو فرامین مقام معظم رهبری و بر حول محور ائمه جمعه حرکت کنند، اضافه کرد: نقش محوری ائمه جمعه که سبب ایجاد اتحاد و همدلی میان مردم و دلگرمی و پشتوانه‌ای برای مسؤولان به شمار می‌رود انکارناپذیر است.

عاشوری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه منادیان وحدت و پرچمدار انسجام، همدلی، همراهی و حافظان دین به شمار می‌روند، تصریح کرد: تریبون نماز جمعه بالاترین قدرت روشنگری و کفر ستیزی را در جامعه اسلامی دارد که دشمنان نیز از همین جایگاه نماز جمعه هراس دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ حجاب و عفت، حفظ خط اسلام و ایمان مردم است، ادامه داد: ائمه جمعه در تبیین عفاف و حجاب در سطح جامعه تلاش کرده و بر نهادینه شدن احکام آن تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم دارد، بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد دولت وحدت، همگرایی و خدمت صادقانه به مردم است که باید همه ما به آن پایبند باشیم و در سرلوحه کارها قرار دهیم.

کد خبر 6088219

دیگر خبرها

  • توسعه بهداشت ودرمان
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار