Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی پور درباره گزارش عملیات امداد و نجات در ۷۲ ساعت گذشته، گفت: در این مدت ۲۸۶ مأموریت امداد و نجات برای امدادرسانی به ۳۲۳ نفر از هموطنان آسیب دیده و متأثر از حوادث در سراسر کشور انجام شد.

وی با اشاره به نجات جان ۲۰۶ نفر در ۷۲ ساعت گذشته توسط تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر، افزود: با اعزام تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر، ۲۰۶ مصدوم نجات داده شده و ۱۵۱ نفر از مصدومان برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه ۷۷ نفر از مصدومان هم به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر انجام ۳۰ عملیات نجات فنی برای رهاسازی مصدومان از داخل خودروها، بیان کرد: در ۷۲ ساعت گذشته رهاسازی ۴۰ مصدوم از سرنشینان گرفتار و آسیب دیده حوادث رانندگی از میان خودروهای تصادفی با استفاده از ست‌های نجات هیدرولیک و پنوماتیک انجام شده است.

کد خبر 4999171

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی ولی پور سازمان امداد و نجات هلال احمر امداد رسانی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران روز خبرنگار شهرداری تهران انفجار بیروت کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه سال تحصیلی جدید وضعیت راهها وضعیت هوای تهران محسن حاجی میرزایی پیش بینی وضعیت هوا سرهنگ نادر رحمانی ۷۲ ساعت گذشته هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر