Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@09:50:47 GMT

نزاع خونین در گنبدکاووس ۲ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۲۹۵

نزاع خونین در گنبدکاووس ۲ کشته برجای گذاشت

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی گنبدکاووس از درگیری شدید بین چند جوان در این شهرستان و مرگ ۲ نفر در این درگیری خبرداد.

محمود علی‌فر اظهار کرد: به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری شدید بین ۵ جوان در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی گنبدکاووس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد ۲ نفر از عوامل درگیری با سلاح سرد و گرم یکدیگر را به‌شدت مجروح کردند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و ۳ نفر دیگر نیز قبل از حضور مأموران از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با بیان اینکه مجروحان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند، تصریح کرد: اقدامات تخصصی و اطلاعاتی پلیس آغاز و سرانجام در کمتر از شش ساعت مخفیگاه ۴ متهم این حادثه خونین شناسایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، علی‌فر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه هر ۴ متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه اقرار کردند به همراه یکی از دوستانشان که با فردی با هویت معلوم اختلافات شخصی داشت برای درگیری به منطقه‌ای دور از شهر رفته که در بین راه آن دو نفر یکدیگر را با سلاح سرد و گرم مجروح کرده و به قتل رساندند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس بیان کرد: هر ۴ متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس گلستان نزاع و درگیری انتظامی گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان


به گزارش تابناک، گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده در اجرای طرح امنیت و آرامش و مبارزه با قاچاق سوخت حین کنترل محور مواصلاتی"میناب به سرنی" در اثر تیراندازی قاچاقچیان امروز ظهر، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید گرانقدر مجرد و اهل بخش نوده ملک از توابع استان گرگان می باشد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • تصاویر مزاحمان نوامیس نازی‌آباد؛ درگیری خونین با مغازه‌داران معترض!
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • لحظه شروع درگیری خونین هفته گذشته نازی‎‌آباد | فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینید
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد