Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:42:52 GMT

افتتاح نخستین موزه شخصیت سینمایی «گودزیلا» در جهان  

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۳۲۶

افتتاح نخستین موزه شخصیت سینمایی «گودزیلا» در جهان  

به گزارش نشریه نیوزویک، بازدیدکنندگان در فاز اول فعالیت این موزه از ۸ تا ۳۱ اوت (۱۸ مرداد تا ۱۰ شهریور) می‌توانند از ۸۰ مجسمه کمیاب گودزیلا، وسایل صحنه این مجموعه سینمایی و یک نمایشگاه کودک با تم مشابه بازدید کنند.  

در فاز دوم از این تجربه جدید و هیجان انگیز، بازدیدکنندگان در نقش دانشمندان مرکز تحقیقات ملی آواجی در عملیات مهار گودزیلا همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان در این بخش با ردگیری حرکات این هیولای جهش یافته با تشعشعات هسته‌ای، شانس این را دارند تا با استفاده از یک بند مستقیما به داخل دهان این موجود وارد شده و عملیات خود را به سرانجام برسانند. همچنین یک بازی تیراندازی نیز تدارک دیده شده که شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند با تفنگ‌های مخصوص به گودزیلا شلیک کرده و حملاتش را دفع کنند.

علاوه بر سفارش غذاهایی با تم فیلم‌های گودزیلا، علاقمندان همچنین می‌توانند یادگارهایی از جنس پیکسل، دستکش، تی‌شرت و دفترچه یادداشت‌ با طرح این شخصیت از موزه بخرند.

گودزیلا نام هیولایی خیالی است که برای اولین بار در مجموعه فیلم‌های‌ ژاپنی به همین نام دیده شد. گودزیلا که استعاره‌ای از تسلیحات هسته‌ای است و ژاپن پس از جنگ جهانی دوم را تصویر می‌کند، قدرت از بین بردن شهرها و تخریب گسترده را دارد. این جانور که در اعماق دریا زندگی می‌کند، معمولاً در فیلم‌ها یا علیه سایر موجودات خیالی می‌جنگد و یا عاملی تهدیدکننده‌ برای انسان‌هاست. حضور در بیش از ۳۰ فیلم، بازی رایانه‌ای، برنامه تلویزیونی، کتاب مصور و رمان این هیولای معروف را جاودان کرده است.    

برچسب‌ها هالیوود ژاپن موزه فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود ژاپن موزه فیلم هالیوود ژاپن موزه فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند

 افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهر‌های اطراف موثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و محوطه یکهزار و ۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای، چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، چهار کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی و سالن ورزشی داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از ۲ برابری خواهد یافت.

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضا‌ها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریو‌های متفاوت برای فصل مختلف سال از ویژگی‌های این مدرسه هوشمند است.

امروز همچنین با حضور مهرداد بذرپاش عملیات ساخت چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع و براورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند آغاز شد.

امروز با حضور وزیر ره و شهرسازی ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به عنوان اولین واحد‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی ۵ پنج هزار و ۱۴۷ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با برآورد اعتبار اولیه ۵۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

در زمان حاضر ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن نیز در شهر جدید سهند در حال اجراست که غالب پروژه‌ها دارای پیشرفت بالای ۵۰ درصدی هستند.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد