Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی آی ۲۴ نیوز، گیلعاد اردان، نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به شکست آمریکا در تمدید تحریم‌ تسلیحاتی ایران واکنش نشان داد و اقدام اعضای شورای امنیت را شرم آور و رسوایی بزرگ توصیف کرد.

او گفت: این تصمیمی شرم آور است. شورای امنیت سازمان ملل نتوانست نقش خودش را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ناکامی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را رسوایی توصیف کرد.

او مدعی شد: تصویب نشدن این قطعنامه خاورمیانه را بی ثبات می‌کند و خشونت را در جهان گسترش می‌دهد.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفت: ناتوانی شورای امنیت در دفاع از صلح و امنیت بین المللی قابل توجیه نیست.

تهران نیز امروز شنبه از رد پیش نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا در شورای امنیت استقبال کرد. سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در توئیتی نوشت: آمریکا طی تاریخ ۷۵ ساله سازمان ملل متحد هیچ گاه تا این اندازه در انزوا نبوده است.

فقط دو کشور آمریکا و دومینیکن از ۱۵ کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل به پیش نویس ارائه شده توسط آمریکا رأی مثبت دادند. واشنگتن در این پیش نویس خواستار تحریم تسلیحاتی ایران به طور نامحدود شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای امنیت تحریم تسلیحاتی سازمان ملل شورای امنیت سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش

یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه با ارسال پیامی تحقیرآمیز برای نتانیاهو و کابینه وی به آنها گفت که همه تلاش‌های ارتش شکست خورده و خجالت بکشید و از مناصب خود استعفا داده و به خانه‌هایتان بروید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عصر روز گذشته گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس یک کلیپ تصویری از یکی از اسرای صهیونیست در غزه منتشر کرد که در آن، این اسیر اسرائیلی پیامی تحقیرآمیز برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی فرستاد.

این اسیر صهیونیست با نام « هرش گلدبرگ پولن» در این پیام خود خطاب به نتانیاهو و کابینه او گفت که از شما انتظار می‌رود هر کاری که باید، برای بازگرداندن ما به خانه‌هایمان انجام دهید. آیا این خواسته خیلی بزرگی است ؟ شما باید خجالت بکشید که 200 روز ما را رها کرده‌اید و همه تلاش‌های ارتش منجر به شکست شده است. شما باید خجالت بکشید زیرا همه معامله‌هایی که به شما پیشنهاد شد را رد کردید.

وی در ادامه این پیام خود گفت: زمانی که شما همراه خانواده‌هایتان غذا می‌خورید به ما که در جهنم و زیر زمین گرفتار هستیم فکر کنید که بدون آب و غذا و دارو مانده‌ایم و از نور آفتاب هم محروم هستیم.

این اسیر صهیونیست از مقامات رژیم اشغالگر خواست تا از منصب خود استعفا دهند و بروند و گفت: وقت آن است که کلیدها را تحویل دهید و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه‌هایتان بنشینید.

هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کردادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه

وی در پایان این پیام خود از خانواده‌های اسرای صهیونیست خواست تا به فشارهای خود علیه کابینه نتانیاهو ادامه دهند و تاکید کرد: تا زمانی که همه ما سالم به خانه هایمان برگردیم دست از این فشارها برندارید.

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی ضبط شده خود که عصر سه‌شنبه منتشر شد درباره پرونده اسرای صهیونیستی گفت که دشمن تلاش می‌کند که به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به دنبال به دست آوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود.

رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان در سال 1986 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • رقابت روسیه و آمریکا در سازمان ملل بر سر استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا ‎‌
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند