Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:52:44 GMT

آخرین فرصت سپاهان برای آسیایی شدن

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۰۹۸

آخرین فرصت سپاهان برای آسیایی شدن

شکست و حتی تساوی برابر شهرخودرو به نوعی پرونده سپاهان برای حضور در رقابت های آسیایی سال آینده را بر باد می دهد و البته در جبهه مقابل هم شرایط غیر از این نیست.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در اردوی سپاهان اصلا خوب نیست؛ از پیروزی برابر نفت آبادان و حمله عصبی امیرقلعه نویی سه دیدار پشت سر هم در لیگ و رقابت های جام حذفی برای طلایی پوشان با شکست خاتمه یافته و نتیجه هم اینکه، سپاهان برای اولین مرتبه در طول فصل که رتبه اول یا دوم را در اکثر مواقع در اختیار داشت، به رتبه پنجم سقوط کرده و اگر دو بازی پیش رو را با پیروزی پشت سر نگذارد، بار دیگر از حضور در رقابت های آسیایی محروم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حذف از جام حذفی هم امیدهای این تیم برای کسب سهمیه با قهرمانی در این مسابقات را از بین برده است.


پس آنها امروز چاره ای جز کسب هر سه امتیاز دیدار برابر شهرخودرو ندارند تا 48 امتیازی شوند و با امیدواری به بازی آخر برابر پیکان برسند.


در میان تیم هایی که شانس کسب سهمیه آسیایی دارند، دو بازی رو در روی دیگر میان شهر خودرو و فولادخوزستان و همینطور فولادخوزستان و تراکتور شاهد هستیم واین موضوع کار تیم فولاد و همینطور شهر خودرو را برای رسیدن به کسب سهیمه آسیایی سخت می کند.


رقابت برای رسیدن به سهمیه آسیایی حالت فشرده ای به خود گرفته و باید دید در نهایت کدام تیم ها می توانند پس از پرسپولیس نام خود را برای حضور در این رقابت ها معرفی کنند. البته که قهرمان رقابت های جام حذفی که یکی از تیم های تراکتور، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس یا استقلال خواهد بود، می تواند در سهمیه چهارم بسیار تاثیرگذار باشد و بهترین گزینه برای تیم هایی نظیر فولاد، سپاهان و شهر خودرو قهرمانی پرسپولیس است تا بدون حرف و حدیث و اما و اگر سهمیه چهارم باز شود.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد

سرمربی آلمانی لیورپول پس از شکست غیر منتظره تیمش برابر اورتون از هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته‌ بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با دو گل برابر اورتون شکست خورد و با این شکست از کورس قهرمانی عقب افتاد. یورگن کلوپ هم به چنین چیزی اعتراف کرد.

او در نشست خبری بعد از بازی درباره این سوال که آیا شرایط برای قهرمانی لیورپول بسیار سخت شد، گفت: بله اینگونه است. باید آرسنال و منچسترسیتی بدترین نتایج را کسب کنند و ما هم در همه بازی‌ها به پیروزی برسیم تا قهرمان شویم. با این شرایط حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم سخت شد و باید در ادامه بسیار بهتر ظاهر شویم. واقعا متاسفم. نمی‌دانم اکنون هواداران چه احساسی دارند و تنها می‌توانم از آنها عذرخواهی کنم. باید بهتر از این ظاهر می شدیم.

او ادامه داد: از این نتیجه واقعا احساس یاس و ناامیدی داریم. دو گل روی ضربات آزاد که اورتون در آنها تبحر داشت، دریافت کردیم. می دانستیم که این نقطه قوت اورتون است با این حال آنها توانستند گلزنی کنند و این ضعف ما را نشان می‌دهد. ما فرصت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. بازیکنان با شتابزدگی به توپ ضربه می‌زدند و نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. انتظار چنین بازی ضعیفی را نداشتم. بازی بارها به خاطر ضربات آزاد متوقف و زمان زیادی گرفته شد.

کلوپ در پایان گفت: این برای نخستین بار نیست که برابر یک حریف باانگیزه و جنگنده شکست می‌خوریم. این بازی اصلا برای ما خوب پیش نرفت و فرصت های زیادی را از دست دادیم. اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم اکنون نتیجه‌ای دیگر رقم خورده بود. در دیدار بعدی برابر وستهم نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت و نشان خواهیم داد که به توانایی خود ایمان داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • فرصت برابر در شبکه تهران
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟