Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:53:41 GMT

افزایش کیفیت نان در مرند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۲۵۳

افزایش کیفیت نان در مرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،داود گرشاسبی  فرماندار ویژه مرند با اشاره به ضعف بازرسی و نظارت مداوم از واحد‌های نانوایی در شهرستان افزود: اداره صمت باید با انجام بازرسی‌های بیشتر نانوایی ها، از افزایش تخلفات و کاهش کیفیت نان در شهرستان جلوگیری کند.

او به کمبود نیروی بازرسی ازواحدهای نانوایی اشاره کردوگفت: در شهرستان مرند تعداد ۴۳۶ واحد نانوایی وجود دارد که متاسفانه فقط دو نفر مسئولیت بازرسی از این تعداد واحد نانوایی را عهده دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  همچنین از تخصیص نیافتن آرد مورد نیاز به شهرستان انتقاد کرد و گفت: با اینکه در شهرستان مرند کارخانه تولید آرد با کیفیت بالا وجود دارد، اما متأسفانه اداره غله استان سهمیه خرید آرد شهرستان مرند را از کارخانه‌های دیگر شهرستان‌ها تامین می کند،که موجب دلسردی سرمایه گذار بخش خصوصی می‌شود.

فرماندار مرند با بیان اینکه سهمیه آرد شهرستان ماهانه ۲ هزار و ۱۰۰ تن است، افزود: اداره غله استان سهمیه آرد شهرستان مرند را طبق مصوبه ارائه دهد تا در شهرستان مشکلی پیش نیاید.

گرشاسبی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها خاطرنشان کرد: بسیاری از واحد‌های نانوایی وجود ویروس کرونا را از یاد برده اند و اهتمامی به رعایت نکات بهداشتی ندارند که این موجب افزایش شیوع ویروس کرونا از طریق نان می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار مرند کیفیت نان نظارت و بازرسی شهرستان مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها

علی چاله‌چاله رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در حال جمع‌بندی و ارائه خدماتی با هدف بهبود کمی و کیفی نان در سطح استان هستیم که در حوزه‌های مختلف باید کنترل می‌شد و ادارات مختلفی در این زمینه مرتبط بودند.

وی از تهیه سند نان در استان خبرداد و عنوان کرد: متناسب با نیاز استان نسبت به ذخیره‌سازی گندم مرغوب اقدام شده است.

چاله‌چاله گفت: کیفیت نان از نظر استاندار‌های اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی مدنظر قرار گرفته و در حال بهبود است و با مجموعه اقدامات انجام شده نان با کیفیت نسبتاً خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این روند افزایش کیفیت نان استمرار خواهد داشت افزود: تأمین نان کامل و توزیع در استان با توجه به توصیه پزشکان و تأکید استاندار در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: مقرر شده در تعدادی از نانوایی‌ها به صورت نمونه نان کامل پخت و به مردم اطلاع‌رسانی شود و این می‌تواند گام مؤثری در تأمین نان مورد نیاز مردم استان باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها