Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، صد‌ها نفر از مردم یمن دیروز در استان تعز و در اعتراض به توافقنامه عادی سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

صد‌ها تظاهرکننده در میدان الحریه در تعز تجمع و با فریاد شعار‌هایی از جمله «آشتی نخواهیم کرد» و «فلسطین را نخواهیم فروخت» مخالفتشان را با این توافقنامه اعلام و از آرمان فلسطین حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت از مسجد الاقصی از دیگر شعار‌های تظاهرکنندگان در تعز بود.

جنبش انصارالله یمن این توافقنامه را لکه ننگ توصیف کرد و ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی انصارالله در صنعا گفت: این توافقنامه در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته نمی‌شود.

روز پنجشنبه مقامات ابوظبی و تل آویو اعلام کردند روابط دیپلماتیک خود را علنی می‌کنند و روابط جدید و گسترده‌ای را طبق توافقی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، واسطه آن بوده است از سرمی‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توافق امارات و رژیم صهیونیستی انصارالله یمن تحولات خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با موج جدید تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، سران رژیم صهیونیستی نگرانی خود را نسبت به گسترش دامنه این تظاهرات اعلام کردند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را «وحشتناک» توصیف کرد و گفت که این تظاهرات باید متوقف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است