Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@18:58:32 GMT

کرونا، ماراتن پاریس را هم لغو کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۳۵۶

کرونا، ماراتن پاریس را هم لغو کرد

ویروس کرونا در نهایت باعث لغو دوی ماراتن پاریس شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ماراتن پاریس که در ابتدا مقرر به برگزاری در تاریخ پنجم آوریل بود با تصمیم مسئولین کمیته برگزاری این رویداد به ۱۸ اکتبر موکول شد، اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و افزایش چشمگیر شمار مبتلایان در اروپا و کشور فرانسه مجددا به ۱۵ نوامبر تغییر تاریخ یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه همه در انتظار برگزاری این رویداد در ماه نوامبر بودند، مسئولین کمیته برگزاری مسابقات در اقدامی جدید تصمیم به لغو این رویداد در سال ۲۰۲۰ میلادی گرفته‌اند.

دلیل این تصمیم عدم کنترل فاصله گذاری اجتماعی در این رویداد باتوجه به حجم بالای شرکت کنندگان عنوان شده است. پیش از این هم چهار رویداد اصلی ماراتن در بوستون، برلین، نیویورک و شیکاگو نیز به دلیل سرعت بالای انتشار کووید۱۹ لغو شده بود.

رویداد بزرگ ماراتن پاریس با بیش از ۴۰ هزار شرکت کننده و از پرطرفدارترین مسابقات دوومیدانی در میان بسیاری از دوندگان به شمار می‌رود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ماراتن پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان، رویداد «چهارباغ جان اصفهان» با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» تا ۱۰ اردیبهشت در گذر تاریخی- فرهنگی چهارباغ ادامه دارد.
سیروس خوراسگانی افزود: شهروندان اصفهانی می‌توانند در این مدت، از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گذر فرهنگی چهارباغ از ویژه برنامه‌های این رویداد بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: رادیو چهارباغ، تاریخ شفاهی کسبه قدیم چهارباغ، نمایش اصفهان قدیم، برپایی غرفه‌های ابربازی و بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی، غرفه کودک، نمایشگاه صنایع دستی و جشن شبانه از جمله برنامه‌های این رویداد است.
مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: رویداد‌های دیگری مانند شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، نمایش‌ها و سرود‌های آئینی، مذهبی، ملی و اصفهانی نیز در قالب رویداد چهارباغ برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برپایی کاروان اصفهان قدیم در روز‌های نهم و دهم اردیبهشت، برگزاری همایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و همایش اسکیت سواران نونهال در روز پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح، اجرای همایش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه و برپایی ۵۰۰ غرفه نمایشگاهی ارائه غذا‌های سالم در روز جمعه ساعت ۱۶ از دیگر رویداد‌های این برنامه است.
وی ادامه داد: این رویداد ویژه، با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیریت گذر فرهنگی چهارباغ عباسی و شهرداری‌های مناطق ۱ و ۳ اصفهان برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد