Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دنی دنون، سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در توییتی نوشت: توافق مهمی که نخست وزیر بنیامین نتانیاهو به آن رسید را گرامی می‌دارم. من به عنوان سفیر اسرائیل در سازمان ملل از امارات متحده بازدید کرده‌ام و با این کشور در خصوص مقابله با برنامه هسته‌ای ایران همکاری داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئو | گزارش خبرنگار اسرائیلی از مقابل برج خلیفه دُبی برای اولین بار شاهزاده سعودی: امارات صدای ما درباره اسرائیل است واکنش مطهری به برقراری رابطه امارات و اسرائیل |‌ عرب‌ها را ترسانده‌ایم محمد بن سلمان: از ترس ایران و قطر با اسرائیل روابط دیپلماتیک ایجاد نمی‌کنیم  واکنش متفاوت عطاءالله مهاجرانی به توافق امارات و رژیم صهیونیستی واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به توافق رژیم صهیونیستی و امارات اعلام اسامی واسطان توافق اسرائیل با امارات | نتانیاهو: از موساد ممنونم چرا امارات وارد صلح با اسرائیل شد؟ | نوع مواجهه ایران با امارات چگونه باشد؟ توافق رژیم صهیونیستی - امارات در کاخ سفید امضا می‌شود برایان هوک: توافق اسرائیل - امارات بخشی از خاورمیانه جدید است محمود عباس: عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل خیانت است آغاز روابط رسمی اسرائیل-امارات | توافق ترامپ، نتانیاهو و بن زاید برای توقف طرح الحاق واکنش ایران به برقراری روابط دیپلماتیک امارات با اسراییل ترامپ اعلام کرد امارات و اسرائیل روابطشان را عادی می‌کنند واکنش سپاه پاسداران به توافق امارات و رژیم صهیونیستی   کد خبر 540569 برچسب‌ها توافق اسرائیل - امارات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: توافق اسرائیل امارات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند!
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی