Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر شکاری مدیر اداره آبفا روستایی هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تعویض شبکه آب شرب روستای امامزاده عبدالله بخش مرکزی به طول ۵ کیلومتر پروژه درحال اجرا است و این اقدام می‌تواند از هدر رفتن آب و افت فشار جلوگیری کند.

او با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ نفر در روستای امامزاده عبدالله زندگی می‌کنند، افزود: با توجه به اینکه مشکلی در انتقال آب شرب به روستای‌های رگ سفید و بوطاهری مشکل خط انتقال خطوط ۵ کیلومتر به شبکه آبفا روستایی تحویل می‌شود و مشکل آب شرب این روستا‌ها حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکاری به خریداری ۲ دستگاه پمپ آب برای روستای دهملا بزرگ با همکاری شورای روستا و اهالی این روستا اشاره کرد و بیان داشت: باهمکاران این اداره که مربوط به شبکه آب شرب و انتقال آب روستای طلاگه علیا و سفلی از سوی اداره آبفا استان تابلوب رق نصب شد.

مدیر آبفا روستایی هندیجان تصریح کرد: بیش از ۳ هزار کنتور در روستا‌های بخش مرکزی و بخش چم خلف عیسی تحت پوشش اداره آبفا روستایی هندیجان وجود دارد، همچنین اتاق کلرزنی با مشارکت دهیاری روستای کریم آباد احداث و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب شبکه توزیع آب آبفا روستایی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره «گیلاس کن»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بخشدار کن در سومین جشنواره گیلاس که دیروز در روستا‌های چهارگانه سنگان برگزار شد، گفت: حضور این گردشگران در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.
مرتضی محمدنژاد، به ظرفیت‌های داخل روستا‌های بخش کن اشاره کرد و افزود: این پتانسیل‌ها منجر به برگزاری چهار جشنواره در طول سال شده که جشنواره گیلاس، جشنواره شاه توت، جشنواره خرمالو، و جشنواره فصلی با حضور اقوام مختلف برگزار می‌شود.

بخشدارکن گفت: این جشنواره‌ها به منظور حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک، معرفی روستا‌های منطقه و رشد گردشگری، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی و تشویق هموطنان به زندگی سالم برگزار می‌شود.

محمدنژاد به مساحت روستا‌های چهارگانه سنگان اشاره کرد و افزود: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی بخش کن است و محصولات تولیدی باغ این روستا‌ها شامل گیلاس، شاه توت، خرمالو، سیب و ازگیل است.

وی همچنین گفت: سه اثر باستانی چنار چهار هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله از دیگر ظرفیت‌هایی است، که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان