Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:04:02 GMT

امیر نصیرزاده:تک تک آزادگان از سرمایه های نظام هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۵۷۳

امیر نصیرزاده:تک تک آزادگان از سرمایه های نظام هستند

  فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به کشور ضمن دیدار با جمعی از آزادگان این نیرو  گفت: آزادگان منشاء خیر و برکت و سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده در جمع خلبانان و کارکنان آزاده با بیان اینکه آزادگان منشاء خیر و برکت هستند، اظهار کرد: شما عزیزان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران اسارت همه خطرات و سختی ها را به جان خریدید و با افتخار و عزت دوران اسارت را پشت سر گذاشته و به کشور بازگشتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شما آزادگان زندگی بسیار پربار و سراسر عزت و افتخاری داشته اید، گفت: تک تک شما بزرگواران خدمات شایانی را به این نظام و انقلاب کرده اید و از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردید.
در ادامه رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن بیان این نکته که عزت، عظمت و استقلال کنونی کشور و ملت ایران مرهون ایثارگری ها و رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است افزود: آزادگان اسوه های صبر و مقاومت بوده و برای صیانت از دین مبین اسلام، نظام، انقلاب و کشور سال ها رنج اسارت در زندان های رژیم بعث عراق را تحمل کردند و سرافرازانه به میهن خود بازگشتند که خاطرات آن‌ها پلی برای انتقال فرهنگ عزت و استقامت ملت ایران به نسل‌های آینده است.
گفتنی است در این دیدار،خلبانان و کارکنان ازاده نیروی هوایی به بیان خاطرات ارزشمند خود از دوران اسارت پرداختند و در پایان با اهدا هدایایی از آن ها تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران آزادگان دفاع مقدس امیر نصیرزاده فرمانده نيروي هوايي ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است