Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:26:15 GMT

علی‌نژاد: برخی افراد به دنبال از بین بردن وحدت در خانواده ووشو هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۵۷۸

علی‌نژاد: برخی افراد به دنبال از بین بردن وحدت در خانواده ووشو هستند

‍‍‍‍‍‍

معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: رمز موفقیت ووشو ایران وحدت در این رشته بوده و باید با این وحدت در کنار رئیس جدید فدراسیون باشیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی علی‌نژاد در مراسم تقدیر از تیم‌های برتر لیگ برتر ووشو و روز جهانی این رشته با تبریک روز جهانی ووشو و سی‌امین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی ووشو اظهار داشت: انصافاً فدراسیون جهانی در این سی سال رشد خوبی پیدا کرد و امروز فدراسیون جهانی این رشته با حضور بیش از 155کشور فعال رشد خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در آخرین رویداد مسابقات جهانی ووشو در سال 2019 و در کشور چین، 102 کشور در مسابقات شرکت کردند، که نشان دهنده تنوع و رنگارنگی این رشته در سطح جهان است. در این میان ووشو ایران با زحمات پیشکسوتان از سی و چند سال پیش و قبل از تاسیس فدراسیون جهانی کار خود را آغاز کرد و به نگین درخشانی در آسمان ووشو جهان تبدیل شد. در دو دوره اخیر مسابقات جهانی در سال‌های 2017 و 2019 ووشو ایران در ساندا قهرمان جهان شد و در سال 2018 و در مسابقات رده‌های سنی پایه، ووشو در مجموع تالو و ساندا به قهرمانی جهان رسید.

معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: ووشو ایران در سه سال گذشته قهرمان تمام رده‌های سنی بوده است که نشان دهنده زحمات تمام خانواده این رشته بوده است. این توفیقات به واسطه همدلی خانواده ووشو بوده است، اما برخی افراد به دنبال از بین بردن وحدت این خانواده هستند. یادمان نرود رمز موفقیت ووشو ایران وحدت در این رشته بوده است و باید با این وحدت در کنار رئیس جدید فدراسیون باشیم.

ناطقی: اظهارات شهربانو منصوریان کذب محض است/ او تمام چیزی را که امروز دارد مدیون فدراسیون ووشوستبرگزاری سومین یادواره شهدای ووشو

 

انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ووشو بیشتر بخوانید... کمیته انضباطی فدراسیون ووشو اعلام کرد: محرومیت ۲۸ ماهه شهربانو و سهیلا منصوریان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کمیته انضباطی فدراسیون ووشو اعلام کرد: محرومیت ۲۸ ماهه شهربانو و سهیلا منصوریان واژه های کاربردی مرتبط ووشو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا ۲ ملاقات بارتومئو با پوچتینو برای جانشینی ستین در بارسلونا ۳ بازیکنان بارسلونا خواهان سرمربیگری ژاوی هستند/ شرط مسی برای تمدید قرارداد ۴ بارسلونا ۲ - بایرن مونیخ ۸ ؛ بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید ۵ توافق ریوآوه و پورتو برای انتقال مهدی طارمی ۶ رونمایی منچستریونایتد از پیراهن دوم خود برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ ۷ ستین: این شکستی فوق‌العاده دردناک بود/ تغییرات آینده در بارسلونا به من بستگی ندارد ۸ سرمربی داماش: جوانمردانه و با تمام وجود به مصاف آلومینیوم اراک می‌رویم/ بازیکنانم درس بزرگی به این فوتبال دادند مهمترین اخبار ورزشی فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ مهدی: سازمان لیگ قراردادها را افشا نکرده است/ برای فینال جام حذفی به مجوز اسکوچیچ نیاز داریم صانعی: برای جام جهانی فوتسال باید به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتری باشیم/ امسال یک ششم اردوهای ما برگزار شد توافق ریوآوه و پورتو برای انتقال مهدی طارمی مهمترین اخبار تسنیم گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است قالیباف: مردمی‌سازی باید در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد نادران: فروش اوراق سلف نفتی بدون مجوز غیر قانونی است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/تنها نقطه سبز کشور "زرد" شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ووشو فدراسیون جهانی ووشو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، پریان نظام زاده عضو و لیدر تیم سفیر هوش مصنوعی ایران ساخته(رساله تحقیقاتی دانشگاه تهران) در مسابقات بین المللی کشور ترکیه شرکت کرد و صاحب مدال طلا و اخذ اولین جایزه ویژه مسابقات از طرف سازمان اختراعات کشور ترکیه شد.

این دوره مسابقات با شرکت بیش از ۲۰۰ تیم از سرتاسر جهان در مرکز تجارت و فناوری های استانبول با حضور رئیس سازمان اختراعات کشور ترکیه، رئیس سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان، نمایندگان سفیر جمهوری اسلامی ایران و ... در کشور ترکیه برگزارشد.

تیم جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به لیدری دکتر سید احمدرضا افشاری دانشمند هوش مصنوعی ایران و جهان حضور داشت که بار دیگر پرچم هوش و ذکاوت این دانشمند در پرورش دانشمندان نوجوانان این مرز و بوم در هماورد و قله‌ای دیگر از جهان برافراشته شد.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود.

این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی، قطر، هند، هلند، فرانسه و اسپانیا به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی و ... بود.

در این دوره از مسابقات که ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به پنج طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

کد خبر 6093905

دیگر خبرها

  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی