Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: مسئولان بهره‌گیری از پتانسیل توانمندان، اندیشمندان، استارتاپ‌ها و فعالان حوزه ایده‌های خلاق و نو را مورد توجه قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، شیوا قاسمی‌پور عصر امروز در جلسه اقتصاد دانش‌بنیان و جهش تولید که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در استانداری کردستان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های منطقه اظهار داشت: بهره‌گیری از پتانسیل توانمندان، اندیشمندان، استارتاپ‌ها و فعالان حوزه ایده‌های خلاق و نو، می‌تواند فرصت بی‌نظیری را در عرصه‌های مختلف و حوزه اقتصادی کشور ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با حضور جوانان و مشارکت دستگاه‌های اجرایی می‌توان شرکت‌های دانش بنیان را توسعه داد، گفت: امروزه باید از اقتصاد متکی به نفت فاصله گرفته و به سمت اقتصادی مبتنی بر ایده‌های نو و دانش‎‌بنیان گام برداریم.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به توانمندی جوانان و ظرفیت‌های حوزه گردشگری تصریح کرد: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی از جمله جوانان خوش‏ فکر و توانمند، اشتغال در منطقه ایجاد، کسب و کار توسعه و راه پیشرفت و توسعه را در پیش گرفت.

معاون رئیس‌جمهور در سنندج: اقتصاد دانش بنیان ایران با سرعت در حال رشد استسفر معاون رئیس‌جمهور به کردستان به روایت تصویر

وی با بیان اینکه با میدان دادن به جوانان و توجه به استعدادهای داخلی، بسیاری از مشکلات کنونی در جامعه برطرف می‌شود، عنوان کرد: راه‌اندازی مرکز انیمیشن در مریوان، به‌عنوان محلی برای آموزش، استفاده از ایده‌ها و توانمندسازی نمایشگاهی، تأثیری بزرگ در توسعه علمی و اقتصادی منطقه دارد.

قاسمی‌پور اظهار کرد: امیدواریم با احداث خانه خلاق در آینده‌ای نزدیک در مریوان، بتوانیم در جهت استفاده از ظرفیت‌های جوانان، تحقق پیشبرد اهداف جهش تولید و توسعه کسب و کار در شهرستان گام برداریم.

انتهای پیام/481/ ز

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... معاون رئیس‌جمهور: سرای نوآوری در دانشگاه آزاد کردستان راه‌اندازی می‌شود معاون رئیس جمهور در سنندج: برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بینان مشکل مالی نداریم معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاون رئیس‌جمهور: سرای نوآوری در دانشگاه آزاد کردستان راه‌اندازی می‌شود معاون رئیس جمهور در سنندج: برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بینان مشکل مالی نداریم معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم ۲ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۳ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۴ گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز ۵ ‌‌۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم ۶ برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ ۷ استان خوزستان در مسیر مهار کرونا؛ تنها ۲ شهر وضعیت قرمز دارند ۸ سیر نزولی کرونا در گلستان؛ باید همچنان این بیماری را جدی گرفت مهمترین اخبار استانها برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد آمار کاهشی سفر به خراسان رضوی؛ شهروندان پروتکل‌ها را بیشتر رعایت کنند فرمانده سپاه قدس گیلان: «رزمایش قرارگاه ثامن» ۲۷ مرداد برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است قالیباف: مردمی‌سازی باید در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد نادران: فروش اوراق سلف نفتی بدون مجوز غیر قانونی است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/تنها نقطه سبز کشور "زرد" شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور در سنندج شرکت های دانش دانش بنیان ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور