Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:52:42 GMT

راد همزمان با روز تکریم بازنشستگان اعلام کرد:

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۷۷۷

راد همزمان با روز تکریم بازنشستگان اعلام کرد:

خبرگزاری آریا- مناسب‌سازی 56 میدان و بازار میوه و تره بار برای حضور سالمندان و بازنشستگان تا پایان سال
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران همزمان با 25 مرداد (روز خانواده و تکریم بازنشستگان)، لزوم توجه بیش از پیش به سالمندان در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر چه این سازمان در ایجاد فضای مناسب برای حضور سالمندان و بازنشستگان در فضاهای عمومی، یک سازمان پیشگام است، اما با وجود این، تلاش می‌کنیم تا مناسب‌سازی میادین میوه و تره بار را برای حضور آسان و ایمن این عزیزان با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد، تلاش برای حفظ آرامش بازار و ثبات نسبی قیمت‌ محصولات در میادین میوه و تره بار را از جمله اقدامات این سازمان در حمایت از خانواده‌ها و بازنشستگان دانست و افزود: براساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته، در بخش میوه میانگین اختلاف قیمت در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر، 33 و نیم درصد است که این تفاوت قیمت در بخش سبزیجات و صیفی‌جات به 36 درصد می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 85 میدان و بازار میوه و تره بار از مجموع 245 میدان و بازار موجود برای سالمندان مناسب‌سازی شده است، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 30 بازار موجود به علاوه 26 بازار جدیدی که ساخت آنها امسال آغاز می‌شود نیز در سال جاری مناسب‌سازی می‌شوند و به این ترتیب، تا پایان سال بیش از نیمی از میادین و بازارهای میوه و تره بار، تسهیل‌گر حضور امن و راحت سالمندان در این مراکز است.
وی با بیان به اینکه میادین میوه و تره بار با توجه به فضای مناسب، قیمت معقول، کیفیت مطلوب و رعایت حقوق شهروندان، همواره مورد توجه خانواده‌ها بوده‌اند، تصریح کرد: البته در شرایط موجود، با توجه به خطر ابتلا به ویروس کرونا به ویژه در فضاهای شلوغ و پرجمعیت، به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامت‌شان، از مراجعه خانوادگی به این مراکز خودداری کرده و فرزندان‌شان را به همراه خود نیاورند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان از سالمندان و بازنشستگان به عنوان «گنجینه»‌های جامعه نام برد و خاطرنشان کرد: از افتخارات ما، اعتماد بازنشستگان و سالمندان عزیز به میادین و بازارهای میوه و تره بار است و به همین دلیل، بخش قابل توجهی از مشتریان ما را این عزیزان تشکیل می‌دهند و از این رو، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا این سازمان را به «سازمان دوستدار سالمندان» تبدیل کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میادین میادین میوه و تره بار مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران از واردات موز، انبه، آناناس، نارگیل و … از مرز رسمی باشماق خبر داد.

پیمان اسکندری بیان کرد: مرز رسمی باشماق از جایگاه ویژه‌ای بین مرزهای رسمی کشور برخوردار است که در سال ۱۴۰۱ مقدار ۲۶۴ هزار تن و در سال ۱۴۰۲ مقدار ۲۶۶ هزار تن محصولات کشاورزی از این مرز به کشور عراق صادر شده است.

وی افزود: این روند با توجه به سیاست‌های جهش تولید، تولید پایدار، ایجاد اشتغال، ازر آوری، تنظیم و کنترل قیمت محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی در سطح بازار در کشور رو به افزایش است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان یادآور شد: یک حلقه مغفول هم برای واردات محصولات گرمسیری وجود داشت که با توسعه ظرفیت‌های زیر ساختی مرتفع شد و این حرکت باعث رونق بیشتر مرز باشماق و توسعه تجارت خارجی شود.

اسکندری عنوان کرد: تأمین نیاز بازار و مصرف میوه‌های گرمسیری در داخل کشور و نزدیکی مرز باشماق به بندر لاذقیه سوریه نسبت به دیگر مرزهای ترانزیتی رسمی کشور و کاهش هزینه‌های حمل و صرفه جویی در زمان ما را بر آن داشت که مجوز واردات میوه‌های گرمسیری از جمله موز، آناناس، انبه و نارگیل را از این مرز رسمی را از سازمان حفظ نباتات کشور اخذ نمائیم.

وی اذعان کرد: با ایجاد زیر ساخت‌های لازم از جمله احداث ساختمان و ایجاد پست قرنطینه نباتی، بکارگیری نیروی متخصص و آموزش دیده و استقرار آزمایشگاه قرنطینه‌ای دولتی و خصوصی توسط این سازمان و اداره کل گمرک استان با توسعه زیر ساخت‌های گمرکی و پیگیری مستمر توانستیم مجوز واردات میوه‌های گرمسیری را از سازمان حفظ نباتات کشور دریافت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: تجار می‌توانند ضمن اخذ مجوزات لازم اقدام به واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان نمایند.

کد خبر 6096056

دیگر خبرها

  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی با تغذیه مناسب
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان