Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:21:08 GMT

ترکیب تراکتور برای دیدار با ماشین‌سازی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۸۷۲

ترکیب تراکتور برای دیدار با ماشین‌سازی مشخص شد

‍‍‍‍‍‍

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اسامی ۱۱ بازیکن منتخب خود را برای دیدار امروز مقابل ماشین‌سازی مشخص کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:45 امروز و همزمان با 7 دیدار دیگر این هفته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با هم دیدار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم ساکت الهامی، رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، میثم تیموری، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، سعید مهری، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و ساسان انصاری به عنوان 11 بازیکن ترکیب اصلی تراکتور در بازی مقابل ماشین‌سازی به میدان می‌روند.

ترکیب ماشین‌سازی برابر تراکتور اعلام شدمربی تراکتور: بازی تراکتور و ماشین‌سازی مانند رویارویی 2 برادر است/ برای قطعی شدن سهمیه بازی می‌کنیممربی ماشین‌سازی: مشکل تیم ما تمرین نامناسب در شرایط کروناست/ دربی تبریز جدی و سخت است

در دیدار امروز محمدرضا اخباری، رضا سیف احمدی، رضا اسدی، محمدرضا آزادی، رضا شکاری، علی فتحی، علی نجفی، میلاد فخرالدینی و سبحان خالقی نیز نیمکت‌نشینان تراکتور هستند.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی با قضاوت یاسر همرنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/116/ف

R7887/P/S6,47/CT1 بیشتر بخوانید... ترکیب ماشین‌سازی برابر تراکتور اعلام شد مربی ماشین‌سازی: مشکل تیم ما تمرین نامناسب در شرایط کروناست/ دربی تبریز جدی و سخت است مربی تراکتور: بازی تراکتور و ماشین‌سازی مانند رویارویی ۲ برادر است/ برای قطعی شدن سهمیه بازی می‌کنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترکیب ماشین‌سازی برابر تراکتور اعلام شد مربی ماشین‌سازی: مشکل تیم ما تمرین نامناسب در شرایط کروناست/ دربی تبریز جدی و سخت است مربی تراکتور: بازی تراکتور و ماشین‌سازی مانند رویارویی ۲ برادر است/ برای قطعی شدن سهمیه بازی می‌کنیم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم ۲ برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ ۳ ‌‌۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم ۴ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۵ دستگیری سارق کودک‌ربا در گیلان؛ حال عمومی کودک خوب است ۶ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۷ سیر نزولی کرونا در گلستان؛ باید همچنان این بیماری را جدی گرفت ۸ جزئیات برگزاری کنکور در استان کرمان اعلام شد مهمترین اخبار استانها برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد مردم تاثیر ارز ۴۲۰۰ تومانی را در زندگی خود حس نکردند آمار کاهشی سفر به خراسان رضوی؛ شهروندان پروتکل‌ها را بیشتر رعایت کنند مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است قالیباف: مردمی‌سازی باید در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور و ماشین سازی اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ‌برتر، چاره‌ای جز امتیازگیری مقابل فولاد ندارد.

فولاد و تراکتور در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت.

 نه تراکتور اوضاع جالبی دارد و نه فولاد. تی‌تی‌ها هیچ یک از ۵ دیدار اخیرشان را نبرده‌اند و تنها ۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن عایدشان شده است. در سمت مقابل از آخرین برد فولاد در حال سقوط، ۸ هفته می‌گذرد و سرخ‌پوشان اهواز هفته‌هاست برای بقا در لیگ‌برتر دست و پا می‌زنند.

۱۰ نکته درباره این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

۱. فولاد با ۲۲ امتیاز تیم چهاردهم جدول است. این تیم در صورت از دست دادن امتیاز در این مسابقه ممکن است در رده پانزدهم جدول قرار گیرد و تنها برد جایگاه فعلی فولاد را تضمین می‌کند.

۲. تراکتور با ۴۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارد. باخت در این بازی ممکن است به قیمت سقوط تراکتور به رده پنجم تمام شود ولی قرمزپوشان با هر نتیجه‌ای از این رده بالاتر نخواهند رفت.

۳. فولاد در ۸ بازی اخیر لیگ‌برتری خود برنده نبوده است.

۴. تراکتور ۵ بازی آخر خود در چارچوب لیگ‌برتر را بدون برد پشت سر گذاشته است.

۵. آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز به ۶ سال قبل برمی‌گردد. (یک بر صفر، لیگ هفدهم)

۶. تراکتور هیچ‌گاه در ورزشگاه شهدای فولاد موفق به بازگشایی دروازه فولاد خوزستان نشده است.

۷. فولاد از ۱۲ بازی خانگی خود در فصل جاری لیگ‌برتر، ۱۲ امتیاز به دست آورده است. تراکتور این فصل ۱۲ بار به خانه حریفان رفته‌ که حاصل آن ۱۷ امتیاز بوده است.

۸‌. لوسیانو پریرا با ۶ گل بهترین گلزن تقابل ۲ تیم است و پس از او ساسان انصاری با ۵ و لوسیانو ادینهو با ۴ گل قرار دارند.

۹. برد ۲ بر یک و تساوی یک بر یک هر کدام ۶ بار، پرتکرارترین نتیجه رویارویی‌های ۲ تیم بوده و پیروزی ۳ بر صفر فولاد و ۳ بر ۲ تراکتور بهترین بردهای ۲ تیم مقابل هم بوده‌اند.

۱۰. ساسان انصاری، حمید بوحمدان، علی شجاعی، احسان مرادیان، مهدی شیری، عارف آقاسی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر ۲ تیم را در کارنامه دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد