Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@06:23:47 GMT

بورس در 26 مرداد چه رفتاری از خود نشان می دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۹۲۶

بورس در 26 مرداد چه رفتاری از خود نشان می دهد

صدای ایران- محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه  در رابطه با پیش‌بینی بورس فردا (۹۹/۵/۲۶) گفت: احتمالا فردا حقوقی‌ها برای جمع کردن بازار دست به خرید می‌زنند اما چون ما در بعضی از نمادها اصلاح کافی رانداشتیم شاید اصلاح بازار تا روز دوشنبه ادامه پیدا کند.

وی افزود: در بحث نرم افزاری معاملات، امروز در سامانه کارگزاری مفید مشکلاتی پیش آمد که تعدادی از سهامداران نمی‌توانستند خرید انجام دهند و مانده حساب خود را نمی‌دیدند، همچنین فروش سهام عدالت از سوی کارگزاری‌ها و نقد کردن آن عواملی هستند که بر نوسان بورس تاثیر گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: در سال‌های اخیر در مواقعی که بازار سیر نزولی پیدا می‌کرد صندوق‌ها به کمک بازار می‌آمدند ولی الان صندوق‌ها به خاطر محدودیت‌های قانونی نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

وی افزود: احتمالا بازار سهام فردا را هم با سیر نزولی پشت سر خواهد گذاشت و شاید از روز دوشنبه کمی از سیر نزولی آن کاسته و آرام شود، اما اگر این روند بخواهد ادامه‌دار شود قطعا کار سخت خواهد شد.

خبری‌زاد در پایان یادآور شد: وقتی بازار چند روز پشت سر هم منفی باشد ابطالی‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری زیاد می‌شود و این صندوق‌ها برای اینکه بتوانند وجه ابطالی را پرداخت کنند مجبورند سهم بفروشند و این مساله خودش دلیلی برای افزایش فشار است، یعنی وقتی اوضاع اینگونه می‌شود از سمت صندوق‌ها فشار مضاعفی هم روی بازار تحمیل می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بورس رفتار بورس پیش بینی بورس صدای ایران صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید

رویداد ConFEAS 2024 در روزهای ۳۱ فروردین و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۲۰۰ شرکت‌کننده از نهادهای مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در ازبکستان برگزار شد. در این رویداد بیش از ۴۰ سخنران نظرات خود را در مورد ۹ موضوع حول محور «نقش زیرساخت‌های بازار و واسطه‌ها در اقتصاد» به اشتراک گذاشتند.

در رویداد ConFEAS 2024 که با اهدای جایزه لیگ قهرمانان (FEAS Champions League Award 2024) و جشن ۳۰ سالگی بورس ازبکستان همراه بود، کارگزاری مفید موفق شد در بخش بازارهای سهام نشان طلا را به دست آورد. همچنین کارگزاری مفید در بخش صندوق‌های درآمد ثابت در جایگاه سوم قرار گرفت و نشان برنز کسب کرد.

هدف از برگزاری لیگ بورس‌های اروپایی و آسیایی، شناسایی و معرفی بازارهای بورس محلی در کشورهای اوراسیا است. بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) در سال ۱۹۹۵ توسط بازارهای بورس ۱۲ کشور تأسیس شد و اکنون ۴۴ مؤسسه تجاری، انجمن معامله‌گران و فدراسیون منطقه‌ای از ۲۹ کشور در آن عضویت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انتخاب کارگزاری مفید به عنوان کارگزار اول در لیگ بورس‌های اروپایی و آسیایی کارگزاری مفید به دو مدال نقره لیگ قهرمانان فیاس رسید

دیگر خبرها

  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • محرک جدید بورس
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود