Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:26:22 GMT

یحیی امروز رکورد برانکو را می‌شکند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۰۱۰

پرسپولیس با پیروزی در مقابل گل گهر، رکورد بیشترین تعداد پیروزی تیم برانکو ایوانکوویچ را می‌شکند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در 27 بازی پیشین لیگ برتر به 20 پیروزی رسیدند و با همین تعداد برد به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند. این در حالی است که شاگردان یحیی گل محمدی حالا فرصت این را دارند که به رکورد بیشترین تعداد پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رکورد بیشترین برد در تاریخ لیگ برتر در اختیار تیم برانکو ایوانکوویچ است که با 20 پیروزی توانستند رکوردزنی کنند. سرخ ها در لیگ شانزدهم 20 برد به دست آوردند و پس از 8 سال قهرمان لیگ برتر ایران شدند و در پایان لیگ هم 66 امتیاز به دست آوردند.

اگر تیم یحیی گل محمدی امروز از سد گل گهر بگذرد، علاوه بر این عنوان، موقعیت این را هم خواهد داشت که با غلبه بر سایپا بیشترین تعداد امتیاز در تاریخ لیگ برتر را هم باوجود تعداد بازی کمتر نسبت به استقلال و سپاهان تصاحب کند.

 

یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!