Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ نوزدهم که دو هفته پیش قهرمان خود را زودتر از موعد شناخت، همچنان با هیجان تعیین تیم های دوم و سوم جدول برای معرفی به لیگ قهرمانان آسیا و همچنین معرفی دو تیم سقوط کننده به دسته پایین تر ، پیگیری می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر نوزدهم ، از ساعت 20:45 امشب با برگزاری 8 دیدار همزمان شروع شده است و در اتفاقی جالب نتایج هیچ یک از دیدارها تشریفاتی نیست و در صعود به لیگ قهرمانان یا سقوط به لیگ دسته اول تاثیر مستقیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 15 - اخراج کمال : کامیابی نیا در همان ربع ساعت اول بازی کارت قرمز دریافت کرد و از زمین اخراج شد. این نخستین اتفاق شب ماقبل پایانی لیگ نوزدهم است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات لحظه به لحظه گزارش زنده هفته بیست و نهم تابناک ورزشی لیگ نوزدهم کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد

4 سرمربی، 15 امتیاز و خداحافظ سری آ...

طرفداری | سالرنیتانا نخستین تیم سری آ در فصل 24-2023 است که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی می‌شود.

در شروع هفته 34 سری آ ایتالیا، سالرنیتانا به پیروزی برابر فروزینونه نیاز داشت تا سقوطش به سری بی را به تعویق بیندازد اما با باخت 3-0 اسب‌های دریایی، سقوط تیم شهر سالرنو به سری بی از نظر ریاضی قطعی شد. از طرف دیگر فروزینونه با این برد، گام مهمی در مبارزه برای بقا برداشت و فعلا به رده هفدهم صعود کرد تا اودینزه و ساسولو، دیگر تیم‌های در معرض سقوط به دسته پایین‌تر باشند.

سالرنیتانا که از فصل 22-2021 در سری آ حضور داشت، در این فصل چهار سرمربی یعنی پائولو سوسا، فیلیپو اینزاگی، فابیو لیورانی و استفانو کولانتوئونو را روی نیمکت خودش دید اما طی 34 هفته فقط 15 امتیاز کسب کرد. سالرنیتانا در حالی در رده بیستم به سری بی سقوط می‌کند که فوتبالیست‌های نام‌آشنایی چون گیرمو اوچوا، کوستاس مانولاس، ژروم بواتنگ، فدریکو فازیو، آنتونیو کاندروا و بولای دیا را در ترکیبش داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت